Karlstadbrudar 2010 - ny tråd!
Tänkte kolla om vi är några värmlänningar härinne som vill följas åt..?? Den förra tråden stängdes visst av...
Självklart är inte bara Karlstadfolk välkomna, hoppas på uppslutning från hela Värmland hehe.
Tänkte kolla om vi är några värmlänningar härinne som vill följas åt..?? Den förra tråden stängdes visst av...
Självklart är inte bara Karlstadfolk välkomna, hoppas på uppslutning från hela Värmland hehe.
Bröllopsivrig: Vad kul att höra att du är så nöjd med Catharina! Jag tror minsann vi ska ta lite familjebilder hos henne också. Vi har fina bilder från Klemner från när dotterna var liten, men nu har vi fått en kotte till så det känns ju lite konstigt att ha familjebilder utan honom.
Cajeli: Frisyren lät ju otroligt läcker ju!
Ska förövrigt ha lunchdejt med min blivande man idag och styra kosan mot Rudsvägen och prova kläder, både han och jag . Hihihi!!!
Eftertioår; lycka till med klädesprovningen!
Va kul med en Karlstadtråd! Jag hoppar oxå in här! Alltid bra med tips och inspiration! Jag bor här i Karlstad men kommer från Arvika så vigseln blir där. Det blir en borgerlig vigsel utomhus den 10 juli så jag håller alla tummar och tår för bra väder!!
Håller just nu på att fixa med inbjudningskorten och tänkt få iväg dem i början av mars. Har inte så jättemkt kvar att fixa nu så tror det ska lyckas! Och sen har jag börjat brudklänningsletandet!! Såg tipset att åka till Zari i Degerfors så tror jag kommer nappa på det!
Som ny här är jag nyfiken på NÄR alla ska gifta sig! Några fler sommarbrudar? Vi ska gifta oss på midsommardagen, 26/6.
Sen undrar jag också hur långt innan man bör skicka ut inbjudningskorten! Hur gör ni? Ser att du julibruden skickar ut fyra månader innan, vi funderar på 3 mån, men funderar på om det är för tidigt?
OJ vad fel det blev med citaten! Sorry, hoppas ni ser vad som är citat och vad jag skrivit....
Cajeli: Låter läckert med frisyren! Jag tycker det är spännande med lite annorlunda, alla ser ju annars likadana ut!! Kanske ett flor, som täcker ansiktet eller delar av det?? Det tycker jag är läckert!Bara ett tips!
Eftertioår:Har ni bokat vanlig tid till fotografering eller ska Catharina vara med i kyrka, fest osv??
Cajeli: Håret kommer bli svinfint!
Här händer ingenting haha, vi måste verkligen ta itu med saker o ting...men det finns ingen tid. Mannen kommer hem från Norge på torsdag, då jobbar jag kväll. Sen är han hemma tors till sön, men då jobbar jag kväll tors o fre, sen på lör skall jag faktiskt ut...och på söndagkväll har vi dagismöte. Ha ha! Ingen tid som sagt..
Har iaf bokat bröllopstårta lr hur man säger, i april blir det provsmakning. Mums. Aj löv cake.
Maliinka: Jo jag är nog kanske lite tidig med att skicka ut inbjudningskorten, men kan inte vänta! Och jag tänker tvärtom dig Bobods, att jag vill att gästerna ska få bröllopsinbjudan INNAN de hinner boka in ngt annat, med tanke på att det är mitt i semestertider!
Bobods: Jag hoppas, hoppas verkligen att det inte blir regn! Men man kan ju aldrig veta med den svenska sommaren.... Så vi funderar på att hyra ett stort partytält som vi kan ha vigseln i isf. Eller så får vi ha den i festlokalen som ligger precis bredvid vigselplatsen. Isf får vi väl ställa undan alla bord längs med väggarna under själva vigseln så vi får plats...Är inte så jättestor lokal tyvärr.
Hur har ni tänkt göra?