• MrsMuffin

Karlstadbrudar 2010 - ny tråd!

Tänkte kolla om vi är några värmlänningar härinne som vill följas åt..?? Den förra tråden stängdes visst av...

Självklart är inte bara Karlstadfolk välkomna, hoppas på uppslutning från hela Värmland hehe.

• Svar på tråden Karlstadbrudar 2010 - ny tråd!
  • bobods

Hej Allez! Vad kul att höra att man kan tycka så olika. Och jag måste hålla med om att det måste vara choklad (gärna med chokladmousse) om det ska vara sugarpaste. Vi kommer nog att ha en sugarpastetårta (choklad såklart) och övriga tex frukttårtor.

Ps. Du måste gå in på inställningar och göra ditt galleri offentligt

• Allez

Bilden ligger inte i mitt galleri utan cakehelps. Ser att jag inte skrev så tydligt.

• Allez

Sugarpasten på den tårtan är hemmagjord av marsmallows och florsocker (om man får tro hemsidan). Det smakar alltså som ja, socker.

Jag tycker visserligen att marsipan är godare men då hade halva gänget inte kunnat äta tårtan på grund av allergi.

• cajeli

Är det någon av er som vet vad det är för blommor bruden på framsidan av Aftonbladets brud och bröllops bilaga. Är novis på blommor därför har jag ingen koll.

• Allez

Kan det varit stora krysantemum. Såg tidningen idag men minns inte riktigt.

• londonaire

hörrni karlstadbrudar... då jag inte har någon att bolla med eftersom vi är hemliga inför alla får ni väldigt gärna vara bollplank!
    jag har letat mig förtvivlad efter en kortare, enklare klänning att ha. jag är inte volangtjejen och vi ska inte ha ngn dans efter middagen så jag letar efter ngt enkelt men samtidigt brudigt.
    vad tror ni om nedanstående?? o vad ser ni för slags bukett till?
    vore kul att få lite feedback.. finns ju alldeles för mycket att välja på!

www.dessy.com/dresses/bridesmaid/6562/

• Allez

Vilken fin klänning! Vilken tid på året ska ni gifta er, jag tycker det kan påverka hur buketten ska se ut.

• wiicky
    londonaire skrev 2010-02-13 12:50:37 följande:
    hörrni karlstadbrudar... då jag inte har någon att bolla med eftersom vi är hemliga inför alla får ni väldigt gärna vara bollplank!jag har letat mig förtvivlad efter en kortare, enklare klänning att ha. jag är inte volangtjejen och vi ska inte ha ngn dans efter middagen så jag letar efter ngt enkelt men samtidigt brudigt.vad tror ni om nedanstående?? o vad ser ni för slags bukett till?vore kul att få lite feedback.. finns ju alldeles för mycket att välja på!www.dessy.com/dresses/bridesmaid/6562/
    Den var väldigt fin. Kanske bara några kallor med ett band runt stjälkarna?
    www.weddingannouncer.com/pictures/24864/pages/kalla-bukett.jpg
    images.google.se/imgres%257B8F3E3F3D-1F98-5753-2387-684A16859628%257D/%257B52553A1B-6523-D469-787A-57B87ABFDA85%257D.jpg&imgrefurl=www.gamman.se/AskMe.asp%3Fdo%3DFlowers%26sid%3D5&usg=__o2VdB1HD7gL50CiaN-VzY6CAxwk=&h=675&w=450&sz=34&hl=sv&start=65&um=1&itbs=1&tbnid=6BlNtCvDZ7zo0M:&tbnh=138&tbnw=92&prev=/images%3Fq%3Dkallor%2Bbukett%26ndsp%3D20%26hl%3Dsv%26client%3Dfirefox-a%26rls%3Dorg.mozilla:sv-SE:official%26hs%3DZGx%26sa%3DN%26start%3D60%26um%3D1
Svar på tråden Karlstadbrudar 2010 - ny tråd!