Karlstadbrudar 2010 - ny tråd!
Tänkte kolla om vi är några värmlänningar härinne som vill följas åt..?? Den förra tråden stängdes visst av...
Självklart är inte bara Karlstadfolk välkomna, hoppas på uppslutning från hela Värmland hehe.
Tänkte kolla om vi är några värmlänningar härinne som vill följas åt..?? Den förra tråden stängdes visst av...
Självklart är inte bara Karlstadfolk välkomna, hoppas på uppslutning från hela Värmland hehe.
Hej Allez! Vad kul att höra att man kan tycka så olika. Och jag måste hålla med om att det måste vara choklad (gärna med chokladmousse) om det ska vara sugarpaste. Vi kommer nog att ha en sugarpastetårta (choklad såklart) och övriga tex frukttårtor.
Ps. Du måste gå in på inställningar och göra ditt galleri offentligt
Bilden ligger inte i mitt galleri utan cakehelps. Ser att jag inte skrev så tydligt.
Oooh, vad fin den var :)
Sugarpasten på den tårtan är hemmagjord av marsmallows och florsocker (om man får tro hemsidan). Det smakar alltså som ja, socker.
Jag tycker visserligen att marsipan är godare men då hade halva gänget inte kunnat äta tårtan på grund av allergi.
Är det någon av er som vet vad det är för blommor bruden på framsidan av Aftonbladets brud och bröllops bilaga. Är novis på blommor därför har jag ingen koll.
Kan det varit stora krysantemum. Såg tidningen idag men minns inte riktigt.
hörrni karlstadbrudar... då jag inte har någon att bolla med eftersom vi är hemliga inför alla får ni väldigt gärna vara bollplank!
jag har letat mig förtvivlad efter en kortare, enklare klänning att ha. jag är inte volangtjejen och vi ska inte ha ngn dans efter middagen så jag letar efter ngt enkelt men samtidigt brudigt.
vad tror ni om nedanstående?? o vad ser ni för slags bukett till?
vore kul att få lite feedback.. finns ju alldeles för mycket att välja på!
www.dessy.com/dresses/bridesmaid/6562/
Vilken fin klänning! Vilken tid på året ska ni gifta er, jag tycker det kan påverka hur buketten ska se ut.
Jättefin klänning! Jag röstar också för kallor, men jag tycker färgstarka! Enkelt men lite roligare än vitt. Här är exempel på två olika.
annorlundablommor.se/bilder/brudbukett2callor.gif-for-web-LARGE.jpg
www.chrysalisflowers.com/images/port3/Chen%20Bride%20Bouquet%20Main%20Photo.jpg