• aikidoaasa

3/7 2010 del 3.

Vår förra tråd stängdes så nu är det dags för en tredje tråd!

Med nu idag exakt 4 månader kvar till vår stora dag så finns det säkert en hel del saker att tänka på, göra eller bara att fundera över.

Hur går det för er alla?

De som hängt med i de tidigare trådarna är:
    LyckligTjej
    Sarisen82
    wiicky
    avtryck
    jessie81
    AndréaK
    julibrud10
    Korallbruden
    Krystal
    h and a 2010
    NightElf
    Mrs Opp
    linarask
    AnnaMartin
    aikidoaasa
    Mrs Opp
    happytoaster
    FiaLottaoälsklingen
    sigma

Det finns säkert fler där ute som kommer att gifta sig denna underbara dag. Välkomna in och prata med oss här!

• Svar på tråden 3/7 2010 del 3.
  • avtryck

Jag provade min klänning i går! Men den behöver sys in lite innan den får följa med mig hem. M2B har köpt mörkgrå kostym och väst som också ska sys om lite. 

Solisten har hoppat av - gah! Så nu letar vi ny för fullt! 

Annars går nog det mesta enligt planerna. Känns spännande!

• Eriane

Fick medelande om att min klänning kommit, hoppas den är efter min beställning Ska åka och prova på Tisdag

• Vi 3

Eriane skrev 2010-05-15 17:12:55 följande:
    Fick medelande om att min klänning kommit, hoppas den är efter min beställning Ska åka och prova på Tisdag

Hahaha, ska vi gifta oss på samma dag också?! Roligt!!

• FiaLottaoälsklingen

ringen provades igår och den är såååå fin, kändes som den passade ganska bra också även om man är ovan att bära en så tjock och bred ring, tyvärr passade inte sambons ring utan de måste minska den så vi fick inte med dem hem.... frissan på tisdag och sista osa idag, spännande...

• 100703 M och B

Har just kommit hem från att ha träffat vigselförrättaren, hon var supermysig och jätterar! Har för övrigt hittat en jättefin liten dikt som jag ska maila till henne nu på en gång, min sambo fick (precis som jag) tårar i ögonen när han läste den. Den är med andra ord helt rätt för oss! 

At last my love has come along
  • aikidoaasa
    100703 M och B skrev 2010-05-16 17:19:36 följande:
    Har just kommit hem från att ha träffat vigselförrättaren, hon var supermysig och jätterar! Har för övrigt hittat en jättefin liten dikt som jag ska maila till henne nu på en gång, min sambo fick (precis som jag) tårar i ögonen när han läste den. Den är med andra ord helt rätt för oss! 
    Vov!

Själva vet vi inte vilken präst ännu som blir vår präst. Vi skulle också vilja träffa vår för ett vigsel samtal.

• aikidoaasa

!!!

Igår fick jag äntligen prova min klänning som kommit till butiken. Den var helt underbar och behövde endast lite justeringar. Den är verkligen så fin som jag ville ha den!

Nu går jag och längtar till att jag får testa den igen och sedan ta med mig den hem.

• sigma

Vi 3 skrev 2010-05-10 08:38:57 följande:
      Nej tyvärr. Jag har beställt min ifrån brudmix.se  . Ska ringa idag och se hur det går.. Klart nervös då det verkar vara en del som har problem med att få klänningarna i tid...

Är det så? Jag har beställt mina tärnklänningar därifrån och de har gått lite över den utlovade tiden, hade tänkt ringa henne imorgon och kolla läget... Shit vad nervös jag blir nu, tänk om de inte kommer i tid! Det är ju fyra tjejer som ska prova, om det sen behövs ändringar- Gaah!

• Vi 3

sigma skrev 2010-05-20 00:26:24 följande:
      Är det så? Jag har beställt mina tärnklänningar därifrån och de har gått lite över den utlovade tiden, hade tänkt ringa henne imorgon och kolla läget... Shit vad nervös jag blir nu, tänk om de inte kommer i tid! Det är ju fyra tjejer som ska prova, om det sen behövs ändringar- Gaah!

I know the feeling.. Min klänning finns där nu, ska testa den på söndag. Skitnervös!!

• sigma

Vi 3- håller tummarna för dig på söndag då! Min egen klänning hänger ju iaf i tryggt förvar här hemma sedan februari, vet inte vad jag skulle ta mig till om det var den som var försenad =/

Svar på tråden 3/7 2010 del 3.