• aikidoaasa

3/7 2010 del 3.

Vår förra tråd stängdes så nu är det dags för en tredje tråd!

Med nu idag exakt 4 månader kvar till vår stora dag så finns det säkert en hel del saker att tänka på, göra eller bara att fundera över.

Hur går det för er alla?

De som hängt med i de tidigare trådarna är:
    LyckligTjej
    Sarisen82
    wiicky
    avtryck
    jessie81
    AndréaK
    julibrud10
    Korallbruden
    Krystal
    h and a 2010
    NightElf
    Mrs Opp
    linarask
    AnnaMartin
    aikidoaasa
    Mrs Opp
    happytoaster
    FiaLottaoälsklingen
    sigma

Det finns säkert fler där ute som kommer att gifta sig denna underbara dag. Välkomna in och prata med oss här!

• Svar på tråden 3/7 2010 del 3.
  • Lillaria

Vi ska fira med våfflor...

aikidoaasa skrev 2010-03-22 21:26:51 följande:
    Tänk er: på torsdag är det 100 dagar kvar till vår stora dag!
  • aikidoaasa

Det låter som en smaskens idé Lillaria.
    Synd bara att jag kommer hem sent då jag behövs på vår systerskola i andra ändan av landet imorgon så inga våfflor till mig.
    Men på nått sätt måste vi fira!

• aikidoaasa

95 dagar kvar... eller om man hellre vill du hellre 3 månader och 3 dagar.

Jag och sambon håller på och övar in valsen för fullt just nu.
    Jag tror dessutom att vi hittat vår låt. Valet ligger mellan Enyas - Carribean Blue och Metallica - Nothing else matters. Båda känns så bra så det är kul.

Någon annan som håller på med något kul planerande? .-)

• aikidoaasa

Hur går det för er tjejer och killar?

Det är så lite snack i den här tråden så jag börjar bli orolig.

Idag fick vi hem vigselintyget från skattemyndigheten. Det känns så kul även med alla de här "små" sakerna som händer med jämna mellanrum. Varje ny grej som blir fixat får bara den mysiga känslan att växa och bli större.

Tänk er: 87 dagar kvar. Tiden bara flyter fram. Snart är det vår dag...

• Lillaria

har lyckats få tag i frisör, guldsmed, florist och sminkös =) så just nu går det som på räls.

• aikidoaasa

Vad kul Lillaria.

Jag väntar även på att få hämta min vigselring hos guldsmeden. Det är en alliansring från Engelbert med varannan vit brilljant och varannan blå brilljant. Det känns så perfekt för mig.

Vi hade dessutom ett möte idag med världens underbaraste florist som jag fick nys om via det här forumet. Jag vet hur policyn är här så jag säger inte namnet, men om någon är intresserad så lägg in en förfrågan.
    Hon arbetar här ute i Haninge men har hela sth som arbets område.

Nu är det endast mina och brudgummens skor och underkläder kvar att fixa. (allt annat är köpt, bokat eller bestält)

• aikidoaasa

Jag hämtade min vigselring idag! Den är så perfekt som den bara kan vara och jag är så glad!
    Jag har öppnat asken minst tio gånger redan under den senaste timmen. Längtar tills att jag verkligen får ha den på fingret.
    Dagen blev hundra gånger bättre nu efter att jag hämtade den.
  • 100703 M och B

Ringarna har kommit och är så fina.. jag får hejda mig varje dag jag kommer hem från att "prova" min igen.

Jag fick halsband och örhängen i födelsedagspresent som är för bröllopet, så fina! Enkla men ändå lyxiga små diamanter. En i halsbandet och så två stiftörhängen.

Skorna kom igår från Pernillas brudbutik, däremot var de ganska smala, måste ta med till en skomakare och se om de kan lästas ut lite..

DJ bokades igår. Gitarrist och solist är så gott som klara (ska bara se så de lirar ihop). Imorgon ska jag leta brudklänning, på söndag ska vi träffa fotografen. Idag har jag träffat tjejen som ska göra morgongåvan till min älskling (har beställt en tavla på oss två).

Vann en auktion på Tradera på 5 meter spets som jag ska använda till mitt och mammas "glasburksprojekt", vi ska göra egna ljuslyktor som ska sprida varmt sken under kvällen/natten.

Jag har fullt upp med att lyssna på låtar som jag vill ha med på bröllopsfesten! :)

• aikidoaasa

Det låter som att det är full fart som gäller för dig 100703 M och B.

Idag ska jag ta ut min mamma och blivande svärmor på en klänningshunt för deras räkning. Förhoppningsvis avslutas allt med en trevig middag på någon restaurang och med att de har hittat sina klänningar som de vill ha.

• 100703 M och B

Och idag köpte jag min klänning!! Oj! :D

Svar på tråden 3/7 2010 del 3.