• aikidoaasa

3/7 2010 del 3.

Vår förra tråd stängdes så nu är det dags för en tredje tråd!

Med nu idag exakt 4 månader kvar till vår stora dag så finns det säkert en hel del saker att tänka på, göra eller bara att fundera över.

Hur går det för er alla?

De som hängt med i de tidigare trådarna är:
    LyckligTjej
    Sarisen82
    wiicky
    avtryck
    jessie81
    AndréaK
    julibrud10
    Korallbruden
    Krystal
    h and a 2010
    NightElf
    Mrs Opp
    linarask
    AnnaMartin
    aikidoaasa
    Mrs Opp
    happytoaster
    FiaLottaoälsklingen
    sigma

Det finns säkert fler där ute som kommer att gifta sig denna underbara dag. Välkomna in och prata med oss här!

• Svar på tråden 3/7 2010 del 3.
  • minimis

Jag går också gärna med i denna tråd :)
    Var i tyskland igår och handlade all alkohol. Idag funderar jag på hurdana skor jag ska ha, hurdan kostym sambon ska ha, presenter till tärna o bestman etc. Ja, och så gjorde jag klart alla rispåsar till kyrkan. Klänningen är beställd från Kina och kommer förhoppningsvis nästnästa vecka :)

• Vi 3

minimis skrev 2010-05-09 19:51:41 följande:
    Jag går också gärna med i denna tråd :)Var i tyskland igår och handlade all alkohol. Idag funderar jag på hurdana skor jag ska ha, hurdan kostym sambon ska ha, presenter till tärna o bestman etc. Ja, och så gjorde jag klart alla rispåsar till kyrkan. Klänningen är beställd från Kina och kommer förhoppningsvis nästnästa vecka :)

Var har du beställt klänningen ifrån?

• FiaLottaoälsklingen

har köpt ett paraply idag, just in case......
    drömde amrdröm i natt om att vigselringen var jätteful och matt så nu måste vi åka och hämta dem snart så jag får se den i verkligheten och lugna nerverna

• minimis

Vi 3 skrev 2010-05-09 19:53:06 följande:
      Var har du beställt klänningen ifrån?

shopindream.com Erfarenhet av dem?

• Vi 3

minimis skrev 2010-05-09 19:54:26 följande:
      shopindream.com Erfarenhet av dem?

Nej tyvärr. Jag har beställt min ifrån brudmix.se  . Ska ringa idag och se hur det går.. Klart nervös då det verkar vara en del som har problem med att få klänningarna i tid...

• jessie81

Så nu är det 7 veckor kvar till den stora dagen! Tycker tiden går fort:)

• Vi 3

Det är helt galet!! Pirrar rejält i magen. På ons ska jag ha hår- och sminkkonsultation...

Hur ligger ni andra till?

• Lillaria

går och väntar på att klänningen ska komma och har haft det oförskämt lätt att göra bordsplaceringen =)

• aikidoaasa

Idag bär det är 49 dagar kvar ska vi provsmaka menyn ute på restaurangen. Hoppas att den smakar minst lika gott som den låter när man läser upp den.

Sedan på tisdag skall jag äntligen få testa MIN klänning och även ha med sömmerskan som eventuellt ska göra justeringar på den. Så som jag har längtat!!!

• jessie81

Är klar med det mesta ska sy upp klänningen nästa vecka.Och barnas klänningar va jag och beställde i går.Så nu är det små saker som ska göras innan dagen kommer.

Svar på tråden 3/7 2010 del 3.