• Lapinette

Om vulkanen tillåter ...

... så ska vi resa en massa på denna tråd !

Kläder safari: www.brollopstorget.se/Forum-1-6/m2036077.html
    All around the world: www.brollopstorget.se/Forum-1-6/m2212224.html
    Been there, done that: www.brollopstorget.se/Forum-1-6/m2372831.html
    En värld full av möjligheter: www.brollopstorget.se/Forum-1-6/m2532440.html
    Upp och ned, hit och dit: www.brollopstorget.se/Forum-1-6/m2989098-3.ht...
    Restråden som aldrig tar slut:
    www.brollopstorget.se/Forum-1-6/m3208871.html
    Nästa anhalt: www.brollopstorget.se/Forum-1-6/m3365062.html
    Go to gate www.brollopstorget.se/Forum-1-6/m3484455.html
    Resa mera www.brollopstorget.se/Forum-1-6/m3569953.html

• Svar på tråden Om vulkanen tillåter ...
  • Lapinette

Ab fab - blev det Kungsholmen för er del och är det på fredag eller lördag du ska dit? Undrar bara då jag, maken, brorsan + flickvän ska dit på fredag kväll. Tänkte att det vore dumt om vi sitter på samma restaurang utan att veta om det.

• Piggelin1

hej tjejer,
    tillbaka från en grymmevecka på rivieran! Sååå underbart med lite ledigt - veckan gick alldeles för fort bara
    Fyra veckors jobb nu - intensiva sådana med största sannolikhet - & sen semester, Känns ok!

Ska återkomma med mer utförlig rapport, men ville bara hoppa in lite snabbt & säga hej! Landade sent igår kväll, så jag är lite groggy & fortfarande lite semester-mood idag, försöker plöja igenom alla jobbmail så gott det går. Fick dessutom ett brutalt uppvaknande på fm idag, en kompis ringde & berättade att en gemensam kompis make dött hastigt genom en olyckshändelse. Vi var på deras bröllop i aug 2008 & deras dotter är bara fyra år, så det är verkligen tragiskt.

Kram på er så länge!

• Lapinette

Anne - trist med förkylning. Hoppas du blir frisk och riktigt kan njuta av Tallinn. Har själv bara varit där över dagen så jag kan inte påstå att jag har hunnit sett så mycket, tyvärr.

• muggles

Nu hittade jag äntligen hit!

Jag letar tips på ställe att åka till i januari: sol, bad, varmt, gärna barnvänligt. Behöver inte vara sjudande liv med shopping etc. Har hittills kollat på Guadaloupe och Thailand men har ni fler tips? Prisklass ca 40-50 000 för hela familjen... (då går tyvärr Guadaloupe bort det kändes aningen för dyrt för det man får).

Jag skulle vilja hitta ett finare designhotell i Thailand (el övriga Asien), gärna med spa. Men samtidigt barnvänligt. Verkar lite svårt

• muggles

Om min fråga ovan: vad tror ni om Mexiko?

• Lapinette

Thailand är perfekt i januari med barn. Har inte bott på hotell med SPA annars kan jag varmt rekommendera stället vi var på i vintras (de hade massage på hotellet).

Gällande något ställe att åka till i sommar så tycker jag i princip att alla länder kring Medelhavet passar bra. Sicilien ömmar jag lite extra för och så älskar jag öarna i Grekland. Ab fab är Mallis expert och har nyligen varit där (dock utan barn).

• Lapinette

mugglan - har inte varit i Mexico men varit på väg. Valde istället Brasilien som var så mycket billigare.

• Lapinette

Ska kanske tillägga att Natal (Brasilien) var ok men inget jag åker tillbaka till .. så Mexico är kanske bättre eller något annat ställe i Brasilien.

• Tinga

Muggles - kanske Florida kan vara något för en vinterresa? Där kan man ju blanda sol och bad med upplevelser av lite olika karaktär. Everglades med alligatorer är säkert superspännande även för en 3.5-åring och att någon gång i livet besöka Disney World är inte fel, även som vuxen. Prisläget i USA är ju hyfsat nu.

Svar på tråden Om vulkanen tillåter ...