• Lapinette

Om vulkanen tillåter ...

... så ska vi resa en massa på denna tråd !

Kläder safari: www.brollopstorget.se/Forum-1-6/m2036077.html
    All around the world: www.brollopstorget.se/Forum-1-6/m2212224.html
    Been there, done that: www.brollopstorget.se/Forum-1-6/m2372831.html
    En värld full av möjligheter: www.brollopstorget.se/Forum-1-6/m2532440.html
    Upp och ned, hit och dit: www.brollopstorget.se/Forum-1-6/m2989098-3.ht...
    Restråden som aldrig tar slut:
    www.brollopstorget.se/Forum-1-6/m3208871.html
    Nästa anhalt: www.brollopstorget.se/Forum-1-6/m3365062.html
    Go to gate www.brollopstorget.se/Forum-1-6/m3484455.html
    Resa mera www.brollopstorget.se/Forum-1-6/m3569953.html

• Svar på tråden Om vulkanen tillåter ...
  • Lapinette

Anne - jag bokade precis på deras hemsida. Vet inte om hela kedjan har 25 % eller om det endast var Elizabete.

• Tinga

Lappis - vad fint hotellet ser ut! Det låter onekligen som ett bra pris för er långhelg. Hoppas nu att askmolnet inte ställer till det med resorna ni har de närmaste veckorna. Själv har jag inga flygresor inplanerade i maj, men i början av juni ska jag till Madrid, så jaghoppas att askproblematiken är över då. Just nu verkar ju Spanien vara hårdast drabbat.

• Lapinette

Tinga - ja, det är verkligen märkligt det där med askmolnet. Nu är det södra Europa som är drabbade.

• Ab fab

jag håller tummarna för att askmolnet ger sig under veckan- skall till Mallorca nästa lördag. det räckte med att sitta fast i London...

• Lapinette

Anne - vad härligt!

Ego - själv hann vi med blotta förskräckelsen från London. Troligen är Heathrow stängd imorgon. Irland och Skottland var stängt idag. Har nu packat ur väskan efter en jättehärlig helg . På tisdag är det tvättstugan och packa den igen för New York. Gällande London så var min favorit Holland Park och det värsta alla turister ... för jösses vad folk det var! Tror halva Frankrike befann sig i London nu i helgen.

• Tinga

Lappis - välkommen hem igen! Skönt att höra att ni haft det bra. Ni flyger varken via London eller Island när ni ska till Néw York, väl? Storbritannien och Island verkar ju vara värst drabbade av askmolnet.

• Lapinette

Tinga - nej vi flyger direkt men de där jäkla molnen verkar högst oberäknliga men peppar, peppar har inte hört något om askmoln över Stockholm imorgon. Har kolla in vädret för New York och det verkar toppen precis de dagar vi ska vara där .  Så just nu verkar allt helt underbart!

Svar på tråden Om vulkanen tillåter ...