• Lapinette

Om vulkanen tillåter ...

... så ska vi resa en massa på denna tråd !

Kläder safari: www.brollopstorget.se/Forum-1-6/m2036077.html
    All around the world: www.brollopstorget.se/Forum-1-6/m2212224.html
    Been there, done that: www.brollopstorget.se/Forum-1-6/m2372831.html
    En värld full av möjligheter: www.brollopstorget.se/Forum-1-6/m2532440.html
    Upp och ned, hit och dit: www.brollopstorget.se/Forum-1-6/m2989098-3.ht...
    Restråden som aldrig tar slut:
    www.brollopstorget.se/Forum-1-6/m3208871.html
    Nästa anhalt: www.brollopstorget.se/Forum-1-6/m3365062.html
    Go to gate www.brollopstorget.se/Forum-1-6/m3484455.html
    Resa mera www.brollopstorget.se/Forum-1-6/m3569953.html

• Svar på tråden Om vulkanen tillåter ...
  • Piggelin1

NU såg jag länken! Ser skittrist ut, NOT  Åh, vad sugen jag blir!
    Prisnivån såg ju helt OK ut också! Ska spara länken! Aldrig varit på Mallis, blir lite sugen på att börja fundera på det!

Vad är det vår vän här heter som bor på Mallis? Länge sen hon var inne nu - fast det kanske är av förklarliga skäl, skulle inte hon bli mamma i samma veva som Telis?
    Minns precis hur hennes avatar ser ut, men nicket är helt borta just nu!

• Lapinette

Piggelin - menar du Adamia?

• Piggelin1

Ja just det - så heter hon ju! Tack

• Ab fab

det är ett klart prisvärt alternativ. eller snarare vädligt billigt för det man får. Bara de enorma rosa rosorna som doftar av citron är värt vistelsen.. nästan åtminstone.

nu åker vi tillbaka till Palma för lite skoshopping och en och annan drink

• Tinga

Fab - ah, det ser underbart ut. Idag har vi åtminstone haft sol här hemma, även om vinden fortfarande är sval.

• Fårävvör

Hej!
    Håller på att klura på lite resor och undrar om ni har några tips...

Dels ska vi åka någonstans i månadsskiftet oktober/november ca en vecka, helst inte alltför många timmar med flyg, men gärna lite varmare... Vad tror ni om tex italien eller potrugal?

Sen så blir bröllopsresan i månadsskiftet maj/juni nästa år, vet inte riktigt hur länge, men ett par veckor i alla fall. Där har jag verkligen noll koll på vart jag vill. Tror inte att vi vill endast ligga och slappa på en strand i två veckor, utan vill ha lite att göra. funderade på att bila i kalifornien, men läste någonstans att vädret där är ganska tråkigt i juni... Det är så svårt!

Har ni resvana några tips? De senaste åren har vi varit i grekland, kroatien och kina...

• E11a

Jag har varit på Amalfi i början av november och det var toppen.

Kanske lite i senaste laget men varmt i vattnet och ingen trängsel.

• Tinga

Vi var i Rom i mitten av november, men där var ganska kallt då (ca 13-15°C), fast jag minns att helgen före vi var där var det runt 20°C, så tur och otur spelar nog in en del när det gäller vädret i den regionen vid den tiden. Inte lika sol- och värmesäkert som maj-september.

Kap Verde kanske är ett alternativ; har inte varit där själv, men det känns ju lite mer exotiskt än Kanarieholmarna.

När det gäller Kalifornien anlände vi runt den 20 juni när vi var där för några år sen, och vi hade fantastiskt väder hela resan.

• Telis

Ab Fab, ooooh, vilket hotell! Det är så man blir sugen på att åka till Mallis.

New York-rapport!! Jag vill ha New York-rapport!

• Lapinette

Telis - den kommer, den kommer! Jag sitter bara och blajar omkring och gör ingen nytta alls här idag, varken på BT eller på mitt riktiga jobb. Jösses säger jag ... KONCENTRATION!

Svar på tråden Om vulkanen tillåter ...