• Lapinette

Om vulkanen tillåter ...

... så ska vi resa en massa på denna tråd !

Kläder safari: www.brollopstorget.se/Forum-1-6/m2036077.html
    All around the world: www.brollopstorget.se/Forum-1-6/m2212224.html
    Been there, done that: www.brollopstorget.se/Forum-1-6/m2372831.html
    En värld full av möjligheter: www.brollopstorget.se/Forum-1-6/m2532440.html
    Upp och ned, hit och dit: www.brollopstorget.se/Forum-1-6/m2989098-3.ht...
    Restråden som aldrig tar slut:
    www.brollopstorget.se/Forum-1-6/m3208871.html
    Nästa anhalt: www.brollopstorget.se/Forum-1-6/m3365062.html
    Go to gate www.brollopstorget.se/Forum-1-6/m3484455.html
    Resa mera www.brollopstorget.se/Forum-1-6/m3569953.html

• Svar på tråden Om vulkanen tillåter ...
  • Lapinette

Ab fab - om jag ska boka en av dessa för en kväll med den franska släkten. Vilken rekommenderar du?

• Lapinette

Anne - ja, jag hoppas den där jäkla askan kan hålla sig ur vägen.

• E11a

Lappinette - nu när jag är inne på franskt bistro temat så kommer jag att tänka på www.thewolseley.com/ en av mina London favoriter.

Det är fint och grönt i alla parker men Magnoliorn aoch tulpanerna har blommat färdigt.

• Ab fab

Svårt att säga vilken att välja- the goerge hade underbar engelsk atomsfär. en pub fr 1600-talet inte långt fr the Globe. Men maten var ju inget att blilycklig över. Stek med gravy o potatis, pudding som dessert.
    Wild honey är ju fransk så det kanske inte är så kul med tanke på svärmor
    indiern gillade jag mycket. hittade den i time out där den fått bra recenssioner. spännande o annorlunda mat - till skillnad från kvartersindiska krogen hemma

• Lapinette

Nu har jag även bokat hotellet i Riga. Vad härligt när flyg + ett topphotell i 3 nätter inte går på mer än 6 800 kronor för två.

• anne på grönkulla

Härligt! Vad blev det för hotell? Vi funderar på Tallin i juni men verkar aldrig komma till skott.

O just nu är maken mycket riktigt fast i askmoln med inställda flyg, men han är iaf i europa...

• Lapinette

Anne - Reval Hotel Elizabete heter det och ska enligt Tripadvisor vara det bästa hotellet i Riga. http://www.revalhotels.com/

Usch vad trist med askmolnet. Själv är jag ju orolig för våra resor den närmaste veckan. Åker till London på torsdag och New York på onsdag i nästa vecka.

• Lapinette

Anne - jag fick 25 % rabatt för att jag bokade hotellet innan den 17 maj. Jag menar om ni är intresserade att åka så ger de en viss rabatt fram tills dess.

• anne på grönkulla

Åhå, vi bodde rätt nära där på nåt som hette Bergs men de var ju flera år sen, det där minns jag inte, men Lavija går ju ine att missa. Har för mig att klädmärket CHR som jag brukar gilla hade en butik på den där sträckan också, på samma sida som Latvija och nåt kvarter bort så om den finns kvar så borde det vara typ mittemot ert hotell.

Svar på tråden Om vulkanen tillåter ...