• Lapinette

Om vulkanen tillåter ...

... så ska vi resa en massa på denna tråd !

Kläder safari: www.brollopstorget.se/Forum-1-6/m2036077.html
    All around the world: www.brollopstorget.se/Forum-1-6/m2212224.html
    Been there, done that: www.brollopstorget.se/Forum-1-6/m2372831.html
    En värld full av möjligheter: www.brollopstorget.se/Forum-1-6/m2532440.html
    Upp och ned, hit och dit: www.brollopstorget.se/Forum-1-6/m2989098-3.ht...
    Restråden som aldrig tar slut:
    www.brollopstorget.se/Forum-1-6/m3208871.html
    Nästa anhalt: www.brollopstorget.se/Forum-1-6/m3365062.html
    Go to gate www.brollopstorget.se/Forum-1-6/m3484455.html
    Resa mera www.brollopstorget.se/Forum-1-6/m3569953.html

• Svar på tråden Om vulkanen tillåter ...
  • Piggelin1

Lappis, jag skriver det här med - ha en alldeles fantastisk resa till NYC!!! Ska bli jätteroligt att höra sen vad du tyckte! Hälsa Sweet, om ni ska ses! ...och så ha en grymmefödelsesdag med!

Hade en kanonmysig långhelg uppe i Göta Kanal-trakten i helgen som gick. Skriver mer så  snart jag har en stund över Långt ifrån NYC-glamour, men jättebra ändå, på sitt sätt!
    WhiteGuide är kanon att kolla i när man ska fara runt lite i Sverige!

Snart dags för vår tripp till rivieran nu, ska bli sååå underbrt!

• Lapinette

Piggelin - låter härligt med Göta Kanal. Hur var det, cyklade ni? Och när är det ni åker till Rivieran, har för mig i början av juni?

Själv sitter jag här alldeles vimmelkantigt då planet från NY landade för bara några timmar sedan i Stockholm. Ska försöka hålla mig vaken hela dagen. Vi får se hur det går då jag sovit 3,5 timma i natt. Resan har varit fantastiskt på många sätt och vis men jag får berätta mer när jag har "landat" mentalt också .

• Piggelin1

Hej Lappis - välkommen hem!

Tyvärr massor på jobbet just nu, så jag hinner inte skriva ngt längre, men jag vill ändå säga hej & tala om att jag är jättenyfiken på att höra mer om hur ni haft det!!

Hoppas att jetlaggen ger med sig hyfsat snabbt!

Tjing!

• Ab fab

Sitter just nu på Mallorca. Ett fantastiskt hotell i Soller- en gammal herrgård med prunkade rosenträdgård, utsikt över berg och hav, spa och ett lugn som är bedövande. 25 grader varmt, lagom med vind och ett poolområde som är fantastiskt. jag har det så jäkla bra

• Tinga

Fab - kan du inte få oss att sukta ännu mer genom att skicka länken till hotellet du bor på? Trots avundsjukan kan jag bara gratulera till din härliga semester.

• Mrs  B

Piggelin = Kommer till Götet på lördag med lillpojken om du har lust att ses????

• Lapinette

Ab fab - gud vad härligt det låter! Hmmm... ska kanske öppna ytterligare en flik i mitt Excelark med namnet Mallorca? Tror du har länkat till hotellt förut men gör det gärna igen så vi får sitta här och sukta lite .

• Piggelin1

Ab Fab - vad härligt med Mallis! Njut på!

MrsB - såg din fråga i andra tråden & messade dig på FB sent igår - vi är bortresta i helgen.
    Mannen & jag skulle ju gjort en liten tur på tu man hand i mars & haft A hos mina föräldrar, men  fick ställa in det för att jag åkte på magsjuka. Nu gör vi ett nytt försök kommande helg! Vet inte om det blir Malmö som planen var förra gången, eller ngt helt annat - det ärr mannen som bokat!
    Spännande!

• Lapinette

Ab fab - blir inte ett dugg avis!

Svar på tråden Om vulkanen tillåter ...