• Lapinette

Om vulkanen tillåter ...

... så ska vi resa en massa på denna tråd !

Kläder safari: www.brollopstorget.se/Forum-1-6/m2036077.html
    All around the world: www.brollopstorget.se/Forum-1-6/m2212224.html
    Been there, done that: www.brollopstorget.se/Forum-1-6/m2372831.html
    En värld full av möjligheter: www.brollopstorget.se/Forum-1-6/m2532440.html
    Upp och ned, hit och dit: www.brollopstorget.se/Forum-1-6/m2989098-3.ht...
    Restråden som aldrig tar slut:
    www.brollopstorget.se/Forum-1-6/m3208871.html
    Nästa anhalt: www.brollopstorget.se/Forum-1-6/m3365062.html
    Go to gate www.brollopstorget.se/Forum-1-6/m3484455.html
    Resa mera www.brollopstorget.se/Forum-1-6/m3569953.html

• Svar på tråden Om vulkanen tillåter ...
  • Piggelin1

Tinga - Pasta e Contorni är klart trevligt ställe, kan bara hålla med Ab Fab! Det finns ett par italienare till precis i krokarna, bla denna
    www.hostariacasanostra.se/
    Vill minnas att jag såg en familj med barn där när vi var där en fredag för ngt år sen.

• E11a

Nu har vi bokat tåg och hyrbil till månadsskifteshelgen. London - Lille tar bara 1.20. Sen har vi hyrbil från Lille och google säger att det bara ska ta ca 2 timmar Lille-Reims. Har beställt Richard Juhlin boken på Amazon så hoppas att den hinner komma! Maken bokade en cab så vi hoppas på fint väder plus att jag tycker att det är kul i ca 15 min om man åker på någon solig oblåsig liten landsväg. Jaja - han ska också få bestämma ibland.

Nu återstår hotell i 3 nätter. Funderar på de första 2 i Reims och sedan sista natten på något lite lyxigare slottsliknande på landsorten. Jag får kolla runt lite och ska definitivt titta närmare på era länkar.

• Lapinette

E11a - synd att du inte har boken för där finns som sagt var även hotelltips men jag ska försöka komma ihåg att kolla ikväll alt. imorgon då jag ska jobba hemifrån. För övrigt så ska vi till Richards Juhlins champagnebar på fredag och förlusta oss. Var där för två veckor sedan och hängde i baren och provade 5 olika sorters champagne.

• Ab fab

jag har boken hemma. Om jag kommer ihåg skall jag försöka läsa igenom hotelltips.

lapinnette- är champagnebaren öppen för alla eller är det medlemsbar? det vore kul att ta maken dit vid näst besök i Stockholm

• Lapinette

Ab fab - det är en medlemsbar men man kan bli medbjuden och få temporärt medelmskap i ett par veckor (vi är temporärt medlemmar till i slutet på maj). Vi fick inbjudan via FB.

• Ab fab

då skall jag försöka ordna tills nästa besök.

• Lapinette

Säg till så kan jag säkert fixa. Har en väninna som ofta jobbar där.

• Ab fab

Wow- tack gärna. Om inte annat kommer vi fira makens 50 års dag i Stockholm i november. Det kanske vore något att locka honom med dagen före

• Lapinette

Det är normalt fredagar som de har champagnebaren. Denna helg är det något slags jippo och de har öppet torsdag - lördag. Man måste skrivas upp på deras gästlista som de prickar av när man kliver in. Så jag har de gånger vi varit där anmält oss via mail. Imorgon går vi dit med några kompisar.

Svar på tråden Om vulkanen tillåter ...