Nu vaknade snor-Grodan, men hon är glad i alla fall
Ska se om jag hinner få till en kort redogörelse för vad som hånt här sen i torsdags....
ni som skiter i det, scrolla
Torsadag... lååång dag med lite sömn på natten, lilla Vild som klättrade på väggarna och tillslut körde på mig med lära gå bilen, min hälsena är blå än!
Följder; Vansinnig mamma som tjöt rätt ut, tog bilen och kastade ut den på altanen där.... svårfar had smugit sig in och stod i mörkret
Lite snopen såg han ut när bilen kom brakande!
Jag gick in igen och försökte kommunicera med det lilla elaka monstret som tjöt som besatt det högsta hon kunde...
Deklarerade klart och tydligt att säger man inte förlåt så är det bums i säng...
Hon tjuter vidare och då kommer Svårfar in och börjar JOLLRA med ungen!!
Titta vad farfar har, du ska få hjortronsylt ..jadajadajada...
Tyst röt jag, du får faktiskt vänta tills jag är klar med lilla Vild, har hon gjort en dumhet ska det inte belönas!!!
Varpå gubben blir störtförbannad och ska gå hem!
Jag fräser då åt honom att jag skiter i om han blir sur!! Här är det jag som bestämmer och passar inte det kan han gå hem, annars kan han sätta sig i hallen och vänta!!
Maken kommer hem två minuter senare och konstaterar att hans pappa sitter i hallen i mörkret
HEJA mamma sa stora I
Heja dig sa maken och deklarerade till sin far att Vild´s uppfostran har han inte med att göra och barn ska lära sig be om ursäkt! Skööööönt!
Fredag: Bokade en säsongsplats på Gotland....
Jag och tjejerna ska vara där hela sommarlovet 2011
Två kompisar här på lunch
Halloweendisco för som stora I´s klass fixade, jag packade chips och ostkrorkar i plastpåsar, fixade tjejerna och var ner och pyntade lokalen...
Soffmys med maken på kvällen
Lör: Maken for på snöskoterns dag med en kompis, jag var hemma...
Ser svårfar komma in på inglasade altan och klä av sig ytterkläderna...
går och plingar på vår LÅSTA dörr.... och när jag går och öppnar håller han på att klä sig igen! Jag trodde ni sov säger han då. Jaha, varför plingade du då,om du ändå ska gå hem?? Jamen jag trodde ni sov! Logiskt???Näääääää
Sen frågar han vart maken är? Kollar skoter,..
Ojojoj... hur ska stackars han ha råd att byta, nu när han har så stooooor familj??
Stackars M...
Varpå jag gladeligen klämde till gubben och svarar:
Det har han inte, råd att byta alltså, så han får skotern av mig
Vi ska förresten bygga ut och byta fönster också!
Jag ärvde ju lite efter mormor....
Gubben blir så sur så han går hem!
HA!!! Där fick han för att det enda han sa då maken berättade att han friat och att vi skulle gifta oss var att Ohhhh så hemskt! Hon kommer ju ta allt av dig då ni skiljer er och HENNES barn får hemmanet...
SKADEGLÄDJE!!! JA
sön: jag uppe tidigt och fixade för middag med vänner på kvällen, maken sov.
Vi bokade snickare som ska byta alla fönster och hjälpa oss att bygga ut nästa sommar... ännu bättre att vi är borta jag och tjejerna, vi slipper bo i kaos
Myskväll och mys i sovrummet
Mån... snor-Groda som bodde på mamma, men jag hann städa hela nedervåningen
Och nu har ni läst i hjäl er.... Förlåt
Men jag har tänkt på er hela helgen