Inlägg från: Fjällbruttan |Visa alla inlägg
  • Fjällbruttan

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Hmmm... alltså förlåt för att jag inte kommenterat er andra, har haft häcken full och inte läst ikapp alls idag, bara kollat efter Blomman och hur det gått...

F´låt!

Anar mig till att Flamman behöver en bamsekram!! Kramar om varsamt!

Nu ska jag vimsa mig ner till kyrkan med make, två barn och svårfar...
    Minnesgudtjänst och ljuständning för svärmor.

Stora I blir hemma och passar lilla Vild, skönt att hon slipper kyrkan, är så sorgligt och jag tror inte att svårfar kommer att vara på så bra humör....

Kramar till er alla!

• Fjällbruttan

Villemoa... jag vill ha ett mess när du åker in

Och när Puerto kommit ut

• Fjällbruttan

Hej... Jag läser i bland, men hinner inte kommentera.
    Men jag är med i tankarna!

Flamman, om maken skärpte sig lit i söndags eftermiddag, så kan det varit elaka vindar härifrån... jag hann läsa lite innan vi var ut och plockade enris och jag var så förbaskad på honom att hade jag sett karlstackarn så hade han förintats!
    Hoppas att det är bättre hemma nu!!
    Och nästa gång du lagar mat och han inte vill äta med er, så frys in resterna, han ska f-n inte äta det sen! Morrar!

Ehh.. har en surpulig Groda som vill hänga med mamma, som försöker läsa översiktsplaner och miljökonsekvensbeskrivningar för byn... möte imorgon och jag hoppas jag kan gå...
    kommun är knäpp!!
    Rena sakfel, som varit sakfel i 5 år nu..Hallå!!! Less...

Och igår skulle jag hinna läsa ikapp och kommentera... men nej, livet kom imellan, brutalt!
    Åkte till lilla byn 2,5 mil bort för att handla, och kommer till en bilolycka med lastbil VS personbil... FY FAN! säger jag bara, och så känner jag alla inblandade!
    Som tur var slapp jag vara först på plats, det tackar jag högre makter för!!
    På väg hem var vägen spärrad för ambulanshelikoptern, som hämtade mannen i personbilen.
    Hans bil har numer ingen front...men hittills har de bara hittat EN!! ansiktsfraktur! Snacka om tur!!

Sen kom barnen hem, full huggning en stund, men mysigt och så hittar jag stora I totalt förstörd! Då har hennes kille (hon har en på distans, du umgås via mmobilen, märkligt, men jag är nog gammal) suttit i sin skolbuss och den har blivit påkörd av en annan buss
    Så han hamnar på sjukan och hon får inte rätt på nåt!!
    KAOS....
    Sen kom tackochlov ett mess från pojken att han levde, men skulle sova... då var kl 19,30..phuu...

Annars har jag haft en mycket bra helg

Och idag ska jag försöka läsa ikapp, så jag kan hänga med och kommentera

Kram till ALLA!!

• Fjällbruttan

Norrskensflamman skrev 2010-11-09 11:00:28 följande:
    Fjällbruttan, visst är du en anhängare av kinesiologi? Har för mig det...

Jepp, både det och zonterapi

Hittar man duktiga terapeuter så är det guld!!

Kinesologi kan man balansera kroppen med utan att det gör ont, mycket praktiskt!

Zonterapi är guddomligt, när det är över!! För S-tan vad ont det kan göra, men det hjälper!
    Om man inte drabbas av nån som inte kan, har prövat, det sög!! men det gör det å andra sidan alltid vad det än göller när man hittar klåpare

Önskar jag hade en kinesolog nära... avundsjuk Men inte missunsam

• Fjällbruttan

Hmmm... groda i lära gå stol är praktiskt, hon har kul...
    fast man måste kolla för Ihhh vad hon når mycket, och tar sig fram överallt!

• Fjällbruttan

NU!!!! Har jag läst sen sidan 570...phuuuu!!

Snabb sammanfattning (och här måste bara användas ett av maken favorituttryck!!)

Omnämnadet JÄVLA PALTSKALLAR går till:

Flammanmaken (som fan i mig kan städa och laga mat själv eftersom han är sjukskriven!!)

Blommansvårmor (mööög!! Varför fråga om man inte vill lyssna på svaret!! Kärring)

Neo-sköterskan (hang her high!!!)

Inlägg 6070 av Blomman var...WORD, men jag hakar ändå på Ingis i Plyschomobilen
    Wroooom...wrooom wrooom wroooooooooooooooooom...

Ninnis, jag hade Trygg Hansa som gravidförsäkring som sen blev Trygga Barn, har bäst erfarenhet av ders barnförsäkringar, har funkar toppen för oss!!

Andbeyond Kul att höra ifrån dig och att du mår så bra, glad för din skull! Kramar

Alvedon har jag käkat under alla graviditeter, och åtminstone kan jag då säga att I coh M är högst normala, kanske lite mer intellegenta än sina klasskamrater ibland... de läser ju med högre klasser ibland...

Aleta, hej och välkommen hem Skönt att ni hade en bra tripp, men urk för komage!

Hvidis, hoppas trombosutredningen går finfint!!

Villemoa, hihi... än är du hemma, den 14 närmar sig...

Daa, hoppas parvlarna mår toppen tillsammans med dig och att skäggmannen skämmer bort er! Och att du har börjat njuta lite av att vara hemma

Ingis... som vanligt får du mig att skratta med dina inlägg! Du är underbar!

Fru Sy, snälla.... inboxa mig din blogg!! Och kul att du har bra dagar nu!

Fru Bygg, hoppas att sömnen blir bättre snart! Kram

Leksi, hej

Lanovia, ´kram och hoppas maken blir bättre snart! Och känslor ska man inte be om ursäkt för!

Solde, hoppas helgen varit bra och att ingen katt försvunnit i nån "kattong"

DFK. Hej

Nu har jag säkert glömt nån, förlåt!!!
    Men jag tänker på alla men sen klickar hjärnan när jag skriver!
    Och Grodan håller på att riva ner varddagsrummet med sina hydralarmar i lära gå stolen...
    just nu tuggar hon fåtölj, nyss rev hon ut alla papper på bordet

• Fjällbruttan

Fru Bygg, härligt att få sova, även om man är groggy är det så skööööönt!

Grodan sov från 22 till 05,30, utan att äta, rekord!!
    Men då pulade jag i nappen typ 100 ggr (känns det som i alla fall) från 2,15...
    Lite seg idag..zzzzzzzzz

Och så ska jag försöka lura i fröken välling.. gröt och mat går bra, men inte välling:-/
    Men är hon nog hungrig så...hehe...
    annars får hon äta på mig... har inte slutat amma än, bara trappat ner lite.

• Fjällbruttan

Trådträff JA

Vi rör nog på oss runt 2:a juni helgen, ska ev ta över husvagn till Gotland då, men det kan vi göra sen

• Fjällbruttan

Villemoa, tack för recepten, ska absolut testa saffranskakan!!
    Jag gilllar inte saffran men det gör maken, verkar vara ett bra recept!
    Snabbt och enkelt

• Fjällbruttan

passionsblomman skrev 2010-11-09 17:01:55 följande:
    Åh jiiiiises! Kolla den första länken och så tittar ni på den lill* tåknorpandes bebisen på bild nummer två uppe i startlisten! Vilken fin!

Gullegris

4mom har jag handlat av, de är bra!

Sen finns www.lillamirakel.se , de har superbra grejor, jag har handlat både i deras butik och på webben.

Ooops, reklam

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans