Hej... Jag läser i bland, men hinner inte kommentera.
Men jag är med i tankarna!
Flamman, om maken skärpte sig lit i söndags eftermiddag, så kan det varit elaka vindar härifrån... jag hann läsa lite innan vi var ut och plockade enris och jag var så förbaskad på honom att hade jag sett karlstackarn så hade han förintats!
Hoppas att det är bättre hemma nu!!
Och nästa gång du lagar mat och han inte vill äta med er, så frys in resterna, han ska f-n inte äta det sen! Morrar!
Ehh.. har en surpulig Groda som vill hänga med mamma, som försöker läsa översiktsplaner och miljökonsekvensbeskrivningar för byn... möte imorgon och jag hoppas jag kan gå...
kommun är knäpp!!
Rena sakfel, som varit sakfel i 5 år nu..Hallå!!! Less...
Och igår skulle jag hinna läsa ikapp och kommentera... men nej, livet kom imellan, brutalt!
Åkte till lilla byn 2,5 mil bort för att handla, och kommer till en bilolycka med lastbil VS personbil... FY FAN! säger jag bara, och så känner jag alla inblandade!
Som tur var slapp jag vara först på plats, det tackar jag högre makter för!!
På väg hem var vägen spärrad för ambulanshelikoptern, som hämtade mannen i personbilen.
Hans bil har numer ingen front...men hittills har de bara hittat EN!! ansiktsfraktur! Snacka om tur!!
Sen kom barnen hem, full huggning en stund, men mysigt och så hittar jag stora I totalt förstörd! Då har hennes kille (hon har en på distans, du umgås via mmobilen, märkligt, men jag är nog gammal) suttit i sin skolbuss och den har blivit påkörd av en annan buss
Så han hamnar på sjukan och hon får inte rätt på nåt!!
KAOS....
Sen kom tackochlov ett mess från pojken att han levde, men skulle sova... då var kl 19,30..phuu...
Annars har jag haft en mycket bra helg
Och idag ska jag försöka läsa ikapp, så jag kan hänga med och kommentera
Kram till ALLA!!