Annars var det en vanlig dag i går, allt var rätt bra, livet lunkade på och jag hann tänka att ärkeaset kanske har skärpt sig..... det var dumt, så ska man inte tänka, då skiter det sig.....
Denna gång visserligen i väldigt liten skala för att vara han...
Att han är skyldig underhållet för oktober, sisådär en 5900, det är liksom en vanesak... varför ska vi behöva pengar till att ta hand om barnen???
Nä, det är väl bättre att han lägger på nya tjejens barn som han köpt presenter till när I och M var med, och så oxfilé för de skulle minsann äta plankstek...
Alltså, missförstå mig nu inte, han får gärna äta oxfilé sju dagar i veckan och vräka presenter över andras barn, bara hans barn går FÖRST, men det händer liksom inte....
Sen hade jag ringt honom, meddelat att jag ville ge barnen nya hörlurar i julklapp eftersom det är s ltt att beställa via nätet, för vi ska ju inte åka nånstans och julhandla i år.
Oh, det går jättebra, vad bra att du sa att du köper det!
Bra, då är vi överens? Jadå!!
Detta är EN VECKA sen vi hade det samtalet!
Igår hämtar jag tjejerna från innebandyn och I har med sig ett stort POSTPAKET, och är jätteglad, för titta, pappa har betällt nya hörlurara till oss via nätet, bra va???
Behöver jag säga att jag ringde , talade om att han skulle sätta in pengarna NU och att jag INTE nånsin kommer att tala om vad barnen får av oss i julklapp och blir det dubblet får HAN byta!
Jävla miffo!!
Och så kommer min gruvande ångest..... hur jävla dum var jag som gifte mig med honom och skaffade barn med honom....UUUUUURRrrrrkkkk...
Tur att mina tjejer är superguldklimpar♥