I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
Okej...nåt mystiskt hände, min text när jag skrev blev typ strl 40....
I alla fall hade jag en superdag, gosade med barnen, fixade kaffe till jaktlaget efter hägning av alla jävla älgar, matade Signe som sen försvann ut med sin pappa och så...
Tadaaa... Jag fick ett fotbad, filade fötter och fotmassage.. nånstans där slumrade jag tom. av lilla M...
Njöt så otrligt!! Och var så glad
Och den missuppfattade maken nåt, jag förklarade , tyckte det var helt ok med missuppfattning men inte han, som tragglade om samma sak SJU ggr... som jag vore komplett idiot och sen säger han med så len röst att vad har det varit för fel på den här dagen då du har varit sur hela dagen??
?????
Behöver jag säga att Nalle Phu´s regnmoln seglade in med stormvarning!!!!
Sen har jag fått höra att jag minsann inte visat honom nån kärlek på en månad, att jag är som en igelkott och att han står inte ut och fortsätter jag så har vi inget äktenskap..
Nähä nä, det inbjuder ju verkligen till att jag vill kramas!!!!
Förövrigt kom han ju hem går, så vi bytte på middagsmenyn så han fick kantarellsoppa när han kom hem, skönt för halsen trodde jag... och efterrätt...
Vi hade eldat så det fanns varmvatten till bad och han behövde inte göra ett skit igår..
Men det var visst inte kärlek.......
Kan någon, snälla!!, förklara varför det är skillnad när karlarna jobbar eller gör saker ute, då är det att visa kärlek, men när man som kvinna gör samma sak inne....
då räknas det inte!!!
Dessutom sa jag senast i tisdags att han var sexig och gav honom en puss...
Nu skiter jag i det här, 2 dagar kvar, sen drar jag och tjejerna till Sthlm och jag vete fan om jag ids komma tillbaka!
Jaghar en karl som garanterat gått in i väggen och han har klassiska tecken på deppression, men nej då, allt är så bra, det är bara jag som är sur!
Nu tänker jag rädda mig och tjejerna!
Sorry för egospya...
Nu ska vi äta älgstek med färskpotatis och kantarellsås, sen blir det pannacotta med kanel och kardemumma och vaniljmarinerade hallon...
Ingen kärlek i maten där inte.... *spydig så jag kräks*
Men maken sover..för han orkar inte mer.. så vi får äta i fred
Kram till alla!!