I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
Flamman!!
Heja Herr Flamman
Och jag beundrar dig!
Flamman!!
Heja Herr Flamman
Och jag beundrar dig!
Blomman, hoppas att ryggen är bättre idag och att herr Blommans bula är något mindre
Jag har hjärnsläpp och glömmer hälften av vad jag ska skriva..
Men .. hmmmm... snigelninnis
Hoppas du har en bra helg innan äggläggningen nu på måndag!
Håller tummarna för dig!
Fru Sy, hoppas illamåendet ger sig snart! Kramar om!
Lanovia, kul att se dig
Fru Bygg, jag skulle skriva nåt men har glömt vad, sorry...
Detsamma gäller Solde, EA och nån mer som jag tappar just nu...
Om ni ser nåt grått och kleggigt som krälar förbi KAN det vara min hjärna, lämna in den på närmsta hittegods i så fall, tack!
kram
Word, skriver under på vartenda ord... utom att jag har barn i siådär 13-års åldern, och sprinklerssystemet funkar fortfarande utmärkt....
Heloise, så underbart att lilldooppa är bättre (uttalas med låååångt ooooo)
och att infektionen är borta!! HURRA!!! *tar små glädjeskutt*
och vad skönt att du orkar sitta med henne längre stunder, det är verkligen som att få ny energi att få vara med sitt barn och man blir så otroligt lugn, NJUUUUT.
Och jag tycker att du och Panzer är fantastiska som stöttar varandra så fint, för man behöver verkligen varandra i den situationen ni är, sköt om er!!
Tycker också att idén om en bok till Elise är fantastisk, jag VET att även ni kommer att ha glädje av den sen för nångång kommer minnena att bli lite bluddriga, då är det suveränt att ha en sån bok. Och med sådana föräldrar som Elise har så kommer det garanterat att bli en superbra bok!
Kramar om hela familjen
Blomman,fy f-n för ryggen, hoppa att det går över snart!!
Kräv mer massge av sambon, det var ju hans fel, för om inte han hade stängt dörren.....
Flamman, hoppas ditt gullhjärta kunde vara en stund på kalaset idag!
Och vilka fantastiska barn du har, jag förstår att du är jättestolt över dem
Kram till alla
och Ninnis, håller tummarna för imorgon!!
Nu ska jag steka kotletter till la Familia...
Ärkeaset returnerade de två äldre, mycket trevligt, men glömde att tala om innan helgen att de skulle komma tidigt idag så nu ska vi skrapa ihop en middag ur ett tomt kylskåp
Tur vi har kött i frysen och potatis i källaren!
Tjohoooo!! Elva ägg, inte dålig skörd!!
Det är ju en magnifik skörd!! Grattis!!
Hoppas att du får en lugn kväll och inte alltför ont Ninnis!
Kram
Vaaa??? Sa du inte att du ville fortsätta med pennan???
För att det är så FANTASTISKT kul med huvudvärk, humörssvägningar som inte finns, och grå blöta filtar, för att sen få knarka lite morfon och få hela magen uppblåst och punkterad, därtill fläka upp sig för diverse personal, sen få ha ångest i några dygn hur äggen uppför sig och sen ha rå-ångest i 14 dagar... allt till det facila priset av typ 25000 eller mer och dessutom ett mördat psyke!
VAD KONSTIGT ATT DU INTE VALDE DET
Flamman, kram!
Vikan skicka gubbarna på samma läger....