Inlägg från: Fjällbruttan |Visa alla inlägg
  • Fjällbruttan

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

passionsblomman skrev 2010-09-28 18:57:59 följande:
    Okej, det är typ nu jag hade velat ha lite back-up:www.brollopstorget.se/Forum-1-26/m3836118.htm.....å andra sidan vet jag ju att sådär tycker kanske alla, -ni med? -så att säga som jag gör är antagligen det som verkligen är att sticka ut hakan.Så, då är man väl äcklig då.obs, jag ammade inte till smin son var 4, men bra mycket längre än vad somliga-eller kanske de flesta tycker att man borde.

Jaha ja... en till.... dårkucku alltså! Att använda det språk hon gjorde i en disskussionstråd är beklämmande och nä, jag är väl inte normal då, för jag bryr mig faktiskt inte hur andra gör med sin ammning, jag anser nämligen att mor och barn kan lösa det där så bra så själva utan att andra lägger sig i!

Du är klok Blomman, som vanligt och sa till henne att skärpa sig på ett snyggt sätt...
    tur att jag inte var in tidigare för då hade jag väl blivit avstängd...

• Fjällbruttan

Villemoa, en extra kram härifrån och njut av din trevliga stund nu med Daa (som jag vet är supertrevlig ) och Andbeyound (som säkert är lika trevlig )

• Fjällbruttan

Heloise skrev 2010-09-28 16:42:34 följande:
    Ok äcklig fråga från mig, men icke desto mindre hoppas jag att ni kan svara på den, jag har så himla konstiga flytningar, det ihop med en jävla värk i magen börjar göra mig orolig, flytningarna ser ut som snor, gula och äckliga. Är det nått att ringa om?  

Ring! Allt som är nytt och oroar och förenat med smärta ska kollas!
    Bättre att ringa en gång för mycket än för lite!
    Kan vara svamp eller en bakterieinfektion, eller ny bakterieflora, men RING!

Vill inte oroa dig men i samband med att du har haft mycket SD så tycker jag att du ska kolla så det inte är bakterier, det kan orsaka SD.

Be att få ta BÅDE vaginal och urinodling och att de ska kolla även GBS och inte bara "vanliga" floran.

Kram

• Fjällbruttan

passionsblomman skrev 2010-09-28 22:28:04 följande:
    Hm, ja det värsta är väl att nu hamnde jag visst i bråk i den andra tråden-alltså den andra bebistråden, bara för det. Värdelöst.

??????? måste nog kika över....
    Hur??

mystiskt!

Här har vi disskkuterat sex med en generad tonåring, men allt hon undrat över har hon fått svar på och konstaterat att ingen annan tjejkompis skulle kunna fråga så mycket hemma
    Känns skönt i hjärtat!

• Fjällbruttan

Det var nåt mer jag skulle säga och kommentera men nu är det borta...

Kram till alla!

• Fjällbruttan

Aleta, you rules, du kan vertyga en sten om att den är en banan

• Fjällbruttan

Läst, läst i kapp, HEJ LANOVIA

Och nu vaknar Grodan och vill ha mat... as usual

Pöss på ji!!

• Fjällbruttan

Hej!!
    Dårhelg här, och så kommer jag in och läser om Heloise och Jullan,
    NÄ NU JÄVLAR tar du och slutar jobba!!!!
    Hör du det!!!
    Annars kommer jag ner och spänner fast dig!

Jag har faktiskt legat på förlossningen i en vecka med dropp och en jävla massa sprutor (som gjorde ont) för att Lilla Vild tänkte göra entré i v 24 pga av UVI som klättrade upp i njurarna, och det gjorde jävligt ont!

Jag blir JÄTTEOROLIG för dig och Jullan!

Det började exakt som ditt elände.. Muff-snor (vilket bra namn förresten ) och SD, sen smärtor, sen kom febern och sen var det kaos och kalabalik, och tro mig, du vill inte pröva det!!

Maken hälsar att det var pest för honom med!

Sköt om dig nu!!

Kram

• Fjällbruttan

Hu.. nu ska jag sova... hoppas jag, ska försöka titta in i morgon, har bara två möten då, en kille som bor här för maken ska gräva in vatten i ett av husen och har hjälp, en tårta som ska förberedas och träff med personalen på vårt företag

Varför inte göra allt på en gång.

Kramar om alla!! Hårt, för jag saknar er!

Lägger in ett lass tunnbröd, vi bakade på 12 liter igår

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans