I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
Tittar in och hoppar ut... skrikgroda!
Ninnis, KRAM!!
Tittar in och hoppar ut... skrikgroda!
Ninnis, KRAM!!
Hallåjsan....
Sjukläger här!
Snorig Groda och mamma med vansinnesont i halsen och lederna, soffläge hela dagen!
Maken tog Grodan flera timmar i natt och sov på soffan med henne så jag skulle få sova, skööönt! och erbjöd sig vara hemma idag men jag skickade iväg honom för våra bästa kompisar ska byta tak och behöver hjälp... behöver jag säga att det ösregnar ute?
Heloise, ditt inlägg nr 2162 funderar jag på att skriva ut och sticka under näsan på stora I´s korkade lärare, den manlige idioten.
Han hade nämligen mage igår att säga att alla skulle igonrerat SD mer så hade ingen röstat på dem!!! PUCKO! Stora I argumenterat vilt med honom och kom hem och var stolt,"jag VÅGADE säga emot och säga att det var livsfarligt, det är ju som att strunta i att man har cancer.. vad fan hjälper det, den finns ju där i alla fall!"
Stolt mamma är jag
Ninnis, kramar om en extra gång och hoppas livet blir lita snällare mot dig och din familj.
Ingigs, stor kram till dig, skönt att maken har fått poletten att trilla ner!
Men jisses, tappar inte farbror blå bort nykeln som kommer jag med traktorn!
SGT säger vi här, Skjut, Gräv, Tig... håller på att vara dags för det nu, vilken jävla karl, att han inte fattar hur enromt illa han gör sina barn! Om han nu helt plötsligt hatar din syster kan han väl i alla fall ge f-n i barnen!
Aleta, dubbelkram! För att det är kul med jobb men svårt med barnbeslut!!
Och Blomman och Aleta, nr startar ni ert parti så jag får rösta på er??
Daa... jag plöjer alla morden i midsummer.. funkar ocså bra att amma till
Skönt att chefen har förståelse för att det är läge att vila! Man blir faktiskt lite extra sjuk då man är gravid, immunförsvaret kan ju gå bananas, och du har ju dubbla innevånare
Heloise
F-n vad det gör ont att garva med ont i halsen
Jag vill vara på ditt jobb!!!
Kan se hur du skär bort en bit falukorv för att kunden vill ha rabatt, undrar varför nån vill handla mjölk och knäcker nån´s ica-kort
Fnissar åt en annan sak också...
Var just biggest looser på 5:an... Grodan´s knän har en enorm likhet med knäna som sitter på 150kg´s tjejen...
Börjar förstå varför systrarna funderar på att anmäla henne till biggest looser..
Ett väs från halsflussens mecka!
F-n i h-vete så dålig jag blev igår, tillslut fick jag messa efter maken (kan ju knappt prata till has stora lycka, öronen får vila några dagar ) och be honom komma hem, jag kunde nämligen inte bära ner Grodan från övervåningen där vi legat och sovit, hade så ont i lederna Snacka om att man känner sig ömklig och fånig!!
PC kur påbörjad och på väg åt rätt håll tror jag.
Heloise!!!!! Lyssna till din BM, SD redan nu kan ju göra att Jullan anländer för tidigt!!!!
Annars måste en hel hög tanter komma och hjälpa Panzer att hålla fast dig
Om BM pratar om sjukskrivning är det allvar, finns väl ingen som sjukskriver i onödan idag.
I´ll be back, om jag inte somnar igen... nu vill Grodan äta...igen
Flamman!
Du är säkert jätteläcker i höga klackar, jag brukar gå och sukta efter såna, men finns liksom ingenstans att ha dem här, vare sig i la´gårn eller på vedbacken
Vad gäller barn och det eländes internet så tycker jag att det som funkat bra här hemma är:
1.PRATA med barnen, jag har varit brutalärlig om äckelgubbar osv.
mao. mamma är pinsam MEN de har faktiskt pratat med mig när de blivit kontaktade av konstiga människor.
2. Lär dig språket... alla dessa mystiska förkortningar är bra att kunna.
skaffa msn om de skulle vara där och var kompisar med dem på FB,
nu är ju dina yngre än mina men jisses vad snbbt de fixar datorn!
3.Ha datorn öppet, vi har den i vardagsrummet... och sitt med!!
Sen finns det program med hög säkerhet och bra barnspärrar, jag använder det,
Nu har de egna laptops (som ärkeaset gett dem, totalt onödigt enl min mening!!) men de får bara använda dem här under premissen att jag har full access att gå inte och kolla alla, och jag gör det!! Så öven deras mobiler...
Hemsk mamma, javisst, men det är enbart för att ha trygga barn och de vet det...
Andbeyond, usch och fy vad jobbigt för dig!
Jag förstår precis din malande oroskänsla, blödde ju också en del från början men det gick över sen. Klen tröst kanske, men min kusin har blött genom 3 grav och alla gick bra. Kramar om extra.
Ninnis, kramar extra till dig med, tycker du är otrolig som ens orkar vara in hit!
Men jag blir glad varje gång jag ser snobben
Soldemor, zoombin kan komma och umgås med Grodan Hon är mest ett lallande fån just nu.
Åhh... att bero på att intresseklubben antecknar, här är en grej till:
Grodan blev 5 månder i söndags och firade det hela med att pluppa upp sin första tand!!
Den var vass, det upptäckte jag i måndags då hon bet mig i fingret
Det blev ett märke!!
Grodan, Surikat och nu en barracuda... kärt barn har många namn
Tack
Ska pussa henne när hon kommer in, maken har henne och lilla Vild med sig ute idag så jag får vila, skööööönt!
Hon dyker bara upp när det är matdags, vilket i och för sig är ganska ofta
Jösses....dubbeljösses tom.!!!
Världen är bra konstig ibland!