Inlägg från: Fjällbruttan |Visa alla inlägg
  • Fjällbruttan

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Heloise skrev 2010-09-23 06:57:03 följande:
    Har skjutsats Panzer till jobbet, de ska på nån utbildning till Liljeholmen. Okristligt tidigt är det dessutom( har varit uppe sen 5:30) så nu äter jag frulle och försöker förstå vad det är för fel på alla mufflor?

Hmm... då kanske han springer på min pappa Stackars Panzer i så fall

Nä skojar bara, men mer frågvis och hypokondrisk pensionär får man leta efter, och han har ju flyttat till en lgh på liljeholmstorget med balkong och köksfönster mot torget, så nu kan han spana på ALLT

Men det är en jättefin lgh.

Hoppas Panzer får en trevlig dag och att han trivs på sitt nya jobb!

Smörgåstårta är nyttigt, brukar vara mycket grönsaker som garnering
    Bra frukost alltså, och du slapp ju bre en macka

• Fjällbruttan

Godmorgon!!!

Full fart här!
    Tyvärr har min svärfar kommit hem... han har varit borta och fiska i omgångar varpå en enorm frid har sänktt sig över huset, men nyss kom han in (varför ska man knacka, ropa hej eller ge sig till känna??NÄ han smyger in...) meddelar att han ska ha lilla vild i dag och de minsann ska äta pannkaka, jag hämtar dig om ett tag och vacklar ut igen..
    (nä, han är inte full, bara 78 och skruttig)

Jaha, Vild ville inte, och vi har planer med det skiter vi i för farfar ska ha henne för det är ju gudbevars nåt han kommit på (som varenda jävla söndag, veckorna "jobbar" han ju på, fast ingen vet med vad...)och säger jag nåt är jag kärringen som hindrar och inte TILLÅTER han att umgås med sitt barnbarn....AAAAHHHRRRRgggggggggg

Och maken säger inte flasklock... jag blir så jävla less!!!!!!!

• Fjällbruttan

Total jävla egospya, ursäkta!

Måste nog ringa väninnan och åka dit med cupcakes (choklad) så jag lugnar ner mig...

• Fjällbruttan

Aleta, kramar om i massor, grät när jag läste ditt inlägg.
    Så fint att han ska få ligga med mamma!

Måste kännas oerhört sorgset men samtidigt skönt att få diagnosen bekräftad, då känns ju de beslut ni tog verkligen som de rätta och det finns ingenting att ångra.
    Inte så att jag menar att ni skulle ångra nåt, men för mig skulle det vara så att tanken skulle ha gnagt tills jag fick en bekräftelse att tänk om.....

Kramar i massor igen!

• Fjällbruttan

Aleta ... igen , vart köper men en menskopp??
    De verkar faktiskt himla bra!
    Har säkert mens i tio år till så man kan ju spara lite på miljön och pengar

• Fjällbruttan

Heloise, KRAM!!!

Alltså, din pappa... förstår att det bär emot men är det inte dags att polisanmäla?

Han verkar inte bry sig eftersom den enda konsekvensen är bråk... alltså, vill du ja g ska komma ner och sätta mig på honom så luften går ur honom?

Du får hota med fruktansvärda monstret från vidderna  norr...

• Fjällbruttan

Att bero på norr.. Norrskensflamman

Inget av dina inlägg har fått mig att sluta läsa men däremot skratta

Du är underbar!

Din muffla har tur som har dig som kompis!

• Fjällbruttan

Ninnis, vet att jag är för sen, men hoppas din semester blir underbar!!!!

Här var det -4 i morse.... *fryser*

• Fjällbruttan

Blomman, gud så gott med färsk svamp.. dregglar!!
    Och svenska kräftor... *måste snart torka upp dreggel ur tangentbordet*

Lyser lampetterna vackert i sagoslottet nu?

• Fjällbruttan

Nu ska jag äta frukost/lunch och hoppas att mjölken inte skär sig när jag öppnar kylskåpsdörren eftersom jag är så jäkla sur...

Var skönt att vräka ur sig lite...

F-låt!

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans