passionsblomman skrev 2010-10-05 13:59:42 följande:
Tjaba Melondoft! Hörni, just nu är det bara en sådan overload av allt jag blir orolig för, vill peppa i och som jag bryr mi om när det gäller er allihopa, att jag fasen inte vet hur jag ska sortera ut det. Vilken massa saker det är! Jag blir helt splittrad i skallen!Nu kan jag tex plötsligt inte alls minnas när det var du sa att det var prel ÄP Ninnis? Var det nu på torsdag? eller nästa?
Åh vad skönt, inte bara min skalle som är som ett tomt hål
Är fruktansvärt disträ idag och så tänker jag ut nåt att skriva eller ser nåt jag vill kommentera och vips... BORTA!
Men jisses vad tårarna rann efter ditt fina inlägg, önskar jag kunde uttrycka mig så vältaligt i skrift som du gör Blomman!
Nu ska jag gå och måla delar till en tårta, har en beställning tills på torsdag och är megaefter... men det blir väl nåt ändå, växthuset som ska stå på den är klart i alla fall!
Flamman, tänker på dig/er med i dag!
Lanovia, krama om varandra och mys i eftermiddag.
Försök att planera in nåt att se fram emot, om så bara en promenad framöver så ni har något att längta till, så gjorde vi våras efter svärmors död när allt bara var elände, det hjälpte mycket. Kram
Och kramr till er alla andra också, och hej alla som tittar in från andra tråden
Vilken tur att ni alla finns!