I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
Kan du då?
Annars går lördag eller söndag förmiddag också bra
Kan du då?
Annars går lördag eller söndag förmiddag också bra
Flamman, en liten sak bara, jag KAN INTE BAKA MARÄNGTÅRTOR!
Jag och ugnen kommer inte överens.. har aldrig gjort när det kommer till maränger,
men när jag har försökt så jag jag använt bakplåtspapper jag har smort med lite smör och så haft på mjöl, då lossar den garanterat, sen att min maräng är totalt blaj bortser vi ifrån
Hej!
Daa, jag kommer på en gång!!
Jag tar med mig det lilla vresiga stoet som sparkas, hon kan få umgås med din sk.arbets"kamrat" och sparka lite vett i den skiten!!
Hoppas han får njursten, det ska visst göra ondare att pinka ut än att föda barn!
Moaaaahhahahahahaaaaa:-E
Flamman; jag instämmer med kloka Blomman, hur många har bjudit på hembakt?
Du är fantastisk som ens bakade och tog med dig!
Blomman, jag kan inget om katter men finns det inte sån där fy-sprej? Kan det hjälpa?
Svärfar ja... idag kom han insmygande igen, hörde honom inte förrän han var två meter i från mig, jag blir tokig!
Jamen hur svårt kan det vara att ropa hej vid dörren om man nu av någon synnerligen underlig anledning inte kan knacka eller använda vår ringklocka...Sen kommer han fram och pratar med Grodan fast hon ammar, när hon släpper och kollar (hur kul är det att sitta där med bröstet i ansiktet på svärfar) så hostar han och harklar emot henne och klagar på att han har ont i halsen
Desstuom går han bara in i bland och gå ner i källaren och gör saker i matkällaren för att ha sin potatis där, im det sen passar eller inte, skit samma...
Så idag har jag tagit ett beslut tillsammans med maken att nu börjar vi låsa dörren!
Jag måste få ha mitt hus för mig själv och kunna gå naken om jag vill utan räddsla för att det står en gubbe gömd nånstans...
Ego igen, sorry men det är skönt att vi fattat ett gemensamt beslut och att maken förstår hur jobbigt det är för mig. Sen tänker jag på stora I och mellan M också, de börjar bli lite blyga för att vara nakna och de ska kunna komma ner och äta frukost i t-shirt och trosor utan att bli glodda på eller kommenteras, vilket han också kan göra..
Ingis, underbart att höra ifrån dig
Skönt att syrran jobbar vidare men jag förstår din oro, man behöver ju ofta nån som orkar bäre en när det är som värst, och det värsta har väl kanske inte kommit än (i fasen skilsmässa alltså) att rensa brukar vara enkelt, det är sen när man är ensam som ångesten kommer, även om ärkeaset är ett ärkeas....
Konstigt det där!
Låter underbart att se Busan sitta och känna på gräset *vill se* :-B
Alltså, varför slår jag alltid fel när jag ska göra smileisar (och det kan inte stavas så, ser så fel ut)
Lista nån? Hur man gör dem?
Ikväll är det föräldramöte och stora I´s klass ska sälja fika.. jag bakade i fredags!
Och nu har jag hunnit duscha och fiffa håret och middagen är klar, ska bara koka potatis, biffar och sås är klara att värmas! *stolt*
Och maken förstod poängen med att frysvaror ska vara tinade åt mig på morgonen för då hinner jag massor när Grodan är lugn!
Vi hade lunchdate idag förresten, så trevligt så över ett par tallrikar blodpudding med Lingonsylt
Godmoooorning ladies
Här har barnen sparkat upp mig, vare sig jag ville eller inte, skolfoto idag....
hårfixning *2 och mina vackra döttrar larvade nerför backen till skolbussen så fina så, tycker jag alltså
Sen är det nåt fel på dem, kan inte riktigt tro att jag fött dem...
5 minuter över 6 var BÅDA ute och fodrade hästarna i morse!!!
Att stora som rider gör det kan jag ju förstår (mest förundrad över att hon vaknar) men M?? Som är allergisk..."Det var så vackert ute i soluppgången och det frasade under skorna för det var -2 ute...
Jag vart så paff!!
Jag kan sova hur länge som helst om ingen stör mig
Tack Blomman för gubbarna
Önskar jag hade haft dig vid min sida igår när vi hade föräldramöte!
Hade en förälder mitt emot mig som snöt all energi och som skulle behövts argumenterats tillrätta och jag klarade det bara inte!
Att det dessutom emellanåt är min chef gör det inte lättare... BLÄ!
Saknade dig och er andra där!
Aleta, du skulle också varit med och Heloise, sen hade vi andra kunnat heja på och mumsa go´tårtor från Flamman
Så, nu blev min värld ljusare när jag såg det framför mig
Villemoa, vi kan gärna ta en fika på lördagen om det är lättare för dig, vi ska inte vara bort förrän vid 17-tiden, så förmiddagen och fram tills 14-15 är fritt
Kramar om! Extra mycket!
Lanovia, hoppas det lugnar ner sig för er snart!!
Skickar över lite energi
Här är ytterdörren numera låst!
Vi har ju en glasaltan utanför, den dören har varit låst så inte lilla Vild ska knata ut hipp som happ, men där sitter en nyckel i så man kan gå in utan att vi öppnar.
Men sen har vi en "riktig" ytterdörr med ringklocka... och är den stängd så hör vi ju inte om nån kommer in på altan. Alltså tycker ajg att man knackar eller använder klockan,
och nu får man föra det om man ska hälsa på oss
Mina väninnor i byn är informerade och hejja glatt på mig, och barnen blev glada!
Äntligen behöver jag inte klä mig innan jag går ner sa I