Inlägg från: Fjällbruttan |Visa alla inlägg
  • Fjällbruttan

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

I det här huset ska förresten stora I laga mat idag, det blir torsk med äggsås, ny rätt att lära sig Kul med barn som vill laga mat! Hon ska ändå ut med hästen en sväng så då kan hon lika gäran handla mjölk och potatis, kul att skicka ungen på affären med hästen

• Fjällbruttan

Jag spammar vidare... det märks väl inte att jag är barnfri just nu??

Det blir ingen foderhäst för oss i vinter... det har löst sig ännu bättre!!

Stora I rider ju makens kusins häst (som är stoooor, tycker jag) och han får ett rart envist litet gotlandsruss som är fet som en tunna och älskar barn som kompis
    Ett russ som mellan M kan pyssla om och som lilla Vild kan få åka efter (hon ska köras)

Sen har stora I´s ena kompis börjat gymnasiet, och hennes häst behöver ridas, så hon kommer att rida den också. Så våra kostnader i vinter blir att skjutsa stora I till kompisens stall (där jag gärna umgås med mamman medans hon rider) och så en vinterjacka, bra deal för oss

• Fjällbruttan

HA!!!!

Jag lyckades!!!
    Tänker på att dansa en segerdans, eftersom jag inte orkar just nu!!

• Fjällbruttan

NEEEEJJ!! INTE maja piraya... den gick runt runt runt när stora I var liten...
    Klistrar ju fast sig i huvudet

Jag har ett vanligt antivirusprogram med de spärrarna i...skitbra tycker jag  

• Fjällbruttan

Eftersom jag har haft lite lugnt idag har jag lagt in nya bilder, dels på vanliga sidan, och så finns en flik som heter Signe´s dop.

De är bara de i min adressbok som ska kunna se dem så har jag missat nån så förlåt, och säg till så lägger jag till er

Kram

• Fjällbruttan

Daa skrev 2010-09-22 18:18:59 följande:
    Bruttan: jättefina bilder från dopet. Det var så fint och så otroligt roligt att få vara med. Kul att lilla Vilds debut som ljudtekniker fångades på bild. Hon stod framför högtalaren och lyssnade så noga med huvudet på sned, sprang sedan och tittade förundrat på sångerskan  en stund och sedan tillbaka till högtalaren igen. Och raskt vidare till den andra högtalaren. Det var som om hon tänkte: Hon står och sjunger där borta, men jag hör hennes röst här. Och här. Hmm... Dina äldre tjejer var verkligen duktiga. Jag anar att du är stolt och det har du all rätt att vara.

Tack, och du skriver på pricken det vi tänkte när lilla Vild racade runt vid högtalarna
    Och jag var våldsamt impad av stora I att hon lyckades hålla takten på trummorna när vild klättrade runt mellan trummorna och altarringen

Vi pratar fortfarande om hur trevligt det var att ni kom hit!
    Kom gärna tillbaka

• Fjällbruttan

passionsblomman skrev 2010-09-22 18:29:48 följande:
    Tjaa, jag vet inte hur det är med er tjejer, men för egen del ser jag gärna att så få andra människor som möjligt har något som helst med mitt anus att göra. På alla vis.Eftersom jag själv heller inte kan se det, så känns därmed utseendet rätt ointressant därvidlag. (Hur det står till därbak kan ju däremot vara högst alarmerande, vid de tillfällen något inte är som det ska. Att vara "som en finne i röven" på någon är ju inte talande helt utan orsak så att säga.)

Tack för ett riktigt asgarv

WORD!!

Läste faktiskt i en bok av Marion Keyes om analblekning, helt enkelt för att hon skrev om en tjej som åker till L.A och träffat på rena dårar som bleker sitt anus... jag trodde först det var ett skämt!!

Har ärligt talat svårt att förstå de som vaxar sig där nere på salonger..
    jamen alltså bara tanken att gå och fläka upp sig för att nån ska smeta vax i ens underliv och sen klappa dit papper och så rycka lös pappren *ryser*
    Not my cup of tea så att säga...

Fast jag vaxar benen ibland

• Fjällbruttan

Hmm... undras om Heloise såg på TV4 nyss...
    Välkommen åter Verkar vara jobb du skulle trivas på Heloise

Jag vill jobba där som väktare

• Fjällbruttan

Tack för alla snälla kommentarer om bilderna, är stolt över mina barn och allt de åstadkommer Samtidigt som jag gapar lika ofta på dem när de gör ofog!

De "lila" tårtorna i allamänna galleriet var sklet till att jag var så osynlig här ett långt tag efter semestern, dom är jag faktist också stolt över

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans