I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
Hmmm.. inser raskt att jag måste ta med laptopen till Sthlm, och köpa mobilt bredband, kan ju inte vara ouppdaterad hela helgen.... kommer inte hem förrän på natten den 25/10..
Vilken rysare!!
Hmmm.. inser raskt att jag måste ta med laptopen till Sthlm, och köpa mobilt bredband, kan ju inte vara ouppdaterad hela helgen.... kommer inte hem förrän på natten den 25/10..
Vilken rysare!!
Det blir ännu roligare om man får veta att.....
Tadaaaaaaa....
DE ÄR PISTVVAKTER BÅDA TVÅ
Ehhh... en liiiiiiten fråga Blomman, varför ska du vänta med att skriva en bok??
Tycker att du ska göra det nu!! Du är så himla bra!
Flamman, kramar om dig varsamt och häller upp varm choklad med vispad grädde och rom. Sen får du sätta dig i sköna fåtöljen och får fotmassage av mig, masserade axlar av lilla M och så får stora I ge dig massor av energi!
Hon är fantastisk på att ge energi..
Tycker om dig!
Kram
We like a lot!!!
Lilla hjärtat, håll dig nu till c-papen och låt bli att skrämmas!!
Lyssna på mammas mjuka röst och vila trygg, känn pappas mjuka händer omsluta dig och väx tills de händerna är små!!
Kram till hela familjen!
Trött och less brutta på väg i säng...
Inte f-n blir då pistvakten mer intellegent med hojt i kroppen...(orkar inte tjafsa mer om det men hatar att de dricker i jaktkojan)
Tillslut ville jag bara avsluta det mycket sura och griniga samtal han ringde ikväll, med sin jävlasegadummafähundsjaktkompis skrikande i bakgrunde!
Varför tror vissa att de hörs bättre om de vrålar i mobilen???
Fick då höra vilken jävla surkärring jag var och det var då inget trevligt att ringa hem för jag vill ju bara lyssna på hans polare!
????????
Jag säger ju att jag bara hör L skrika, jag hör inte dig och jag vill prata med DIG!
Godnatt och sov så jävla gott då!!
Jamen fint och smart samtal... och inte vart jag sur, näpp, jag blev skitledsen och förbannad!!
Ljusen i mitt liv fixade dock till kvällen, jag blev bjuden på I´s kommentarer:
Vilket jävla pucko... blåsa sista cellerna han har med idioten...jaja..se karlar..
Och lilla M hade fixat fruktsallad och så fick jag hårbottensmassage!!
Längtar till vårt fredagsmys imorgon
Kram på er
Godmiddag (vågar inte skriva godmorgon )
Ännu en dag i det snöiga paradiset...huuu vad jag fryser bara av tanken att gå ut!!
Ännu en trevlig nattstund med stora I
Grodan hade en vråltjutochgnisselstund i natt, fick "fel" bröst tydligen...
Här hur I går upp på toa, men hon kommer aldrig därifrån...
När jag ammat klart dumpade jag ner Grodan i vaggan och tassade ut till toa, i samma veva kommer I ut och jag lyckas skrämma vettet ur henne
Alltså, vad gjorde du på toa så länge?
Jag stod och väntade och kollade om jag skulle bli mer törstig!
Sen traskar hon och lägger sig och jag säger godnatt... och då kommer det:
-Mamma... du läser aldrig go´nattramsorna för mig nu, jag vill höra dom!!
Läser ramsorna (har läst samma sen de var små...)
och säger godnatt och älskar dig.
-Mamma, det blev inte rätt, du ska pussa mig på pannan också och bädda ner mig!!
Mammas hjärtegull!!
En mycket lycklig mamma gick och la sig igen
Skönt att du pratat med dem och fick adressen till en helgöppen vårdcentral
Tror precis som du skriver att slemhinnorna är skörare. Jag blöder aldrig i näsan, men har gjort det när jag varit gravid. Desstuom står det att man kan göra det i min grav-bok, så doktor Hvidis har rätt
Hmmm...tvätta madrassskydd får vänta tills ammningen är över, det kan sölas rätt bra på natten av Grodan....
Urk.. fick just en syn för mitt inre om madrass fylld med grodslem!!!
Tur jag bara har en tjock-Groda
Sliter och drar i yllefilten, jag kan ta den och slänga ut på lägda här så den fryser ihop!
Sen ställer jag mig och hoppar på den så den blir ett äckligt grått pulver,
tar pulvret och kastar i bäcken som rinner förbi svärfar....
Så!!! Här får du lite grått pulver att dricka gubbe lilla, då blir du i alla fall gladare än vad du är nu Moahahahahaaaaaa ...*ett mycket elakt skratt*