Inlägg från: Fjällbruttan |Visa alla inlägg
  • Fjällbruttan

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Hallå

Mysig kväll Flamman!
    Är så skönt att mysa med barnen!
    Har just myst med stora I framför favvo-programmet Grey´s och ätit Pringles och popcorn!
    Mellan M är borta över natten.

Bra kväll för att maken har fått medluciner (som m kallar det)mot sin deppighet, så han ska stå på en dos i 3 månader och under tiden ska det utvärderas om han ska ha samtalsterapi också, men det blir minst medicin i 6 månader, men vi får se vilka doser.

Dålig kväll för att ärkeaset ringde och undrade om vi kunde ha barnen så att han fick ha dem udda helger? Javisst, nåt speciellt?
    Ja, har träffat nån som är barnledig jämna veckor...
    Jaha....men går det att lösa om vi behöver byta nångång??
    Jodå, självklart!

SEN, visar det sig när jag pratar med stora I att han LOVAT henne att fråga om JÄMNA helger, då hon har ridning för att hon vill att han ska följa med nångång...
    OCH att vara ledig v.44 då de har lov, de skulle tapetsera om då och köpa ny soffa...
    Men se det skiter han i
    Gissa hur ledsen och sviken hon har varit.
    Nu vägrar hon att prata med honom och tänker inte fara dit i helgen och ffa vägrar hon att träffa den nya nån gång EVER (vilka ord de använder )

Jag förstår henne faktiskt......
    Men har försökt peppa henne med att han kanske har träffat en kvinna som styr upp honom lite....
    Nån sån finns inte säger hon!

Vi har kramats mycket i kväll och ett tag busade vi tom. så jag kittlade henne så hon skrek, fast då hjälpte maken henne och kittlade mig!! Sen hoppade lilla Vild in så vi hade allmänt kaos i köket
    Är kul att tonåringen frotfarande busar

Nu ska jag sova innan Snor-Signe ska äta igen..

• Fjällbruttan

Lycka till imorgon Blomman, hoppas på många fina blåsor
    Med superägg

Kramkramkram

• Fjällbruttan

Blomman!! Kramar om och håller fast länge!

Skit också, förstår att du vill ha en stor äggkartong full till frysen också!

Håller tummarna för att det blir THE EGG som tas ut nästa vecka!

Kramkramkramkramkram

• Fjällbruttan

Soldemor skrev 2010-10-28 12:21:00 följande:
    en sådan här jäääääääääääääääääääääääääääättestor kram till bruttan! och choklad! massor av choklad!tänker mycket på dig och ber för dina blivande ägg!

Fel ägg

Men jag tror vi alla fattar att du menade Blomman

• Fjällbruttan

lanovia 08 skrev 2010-10-28 12:22:30 följande:
      skall bara få maken på fötterna igen.Ikväll skall vi ta det rätt lugnt. Finns ju inget att städa!!! Skall bara packa väskorna inför helgens hummerfest i stugan. Och helgen blir ju också rätt lugn. Så snart hoppas jag att han skall känna sig bättre.  

Han kanske också skulle behöva lite glad-piller

Mer hjälp till tjuriga män som tror de ska klara allt själva!
    När ska egentligen grottmannen försvinna??
    Vi kvinnor släpar faktiskt hem byten nuförtiden, även om bytet ofta visar sig vara en snygg handväska istället för en borrmaskin att bygga hus med

• Fjällbruttan

Tänk att BM ska få besiktiga en meter mage idag
    ♥ lilla Axel och Fälga ♥

Är väl dags för en magbild i galleriet snart??? *Tittar bedjande och blinkar vilt med mina små grisögon så det ser ut som jag fått skräp i dem *

• Fjällbruttan

Hej Flamman, visst tar du vägen förbi här med, vill också med på party

Jag har en svart häxhatt med långt grönt hår och en spindel som hänger från hatten...
    Vill ju att känner igen mig

• Fjällbruttan

passionsblomman skrev 2010-10-28 12:28:57 följande:
      Ja, alltså det kan vi ju bara glömma. Frysen alltså. Nu gäller det ju att de inte säger imorgon att det växer så dåligt att det inte ens är idé att fullfölja behandlingen alls. Att ens tro att det ska bli ett enda tilbaka känns rätt svårt faktiskt.

Alltså, rent konkret, om det värsta skulle hända, vad händer då??

Hur luddigt lät inte det då... men, om du inte ska fullfölja denna behandling, måste du göra om hela proceduren då eller är det själva medicinerandet som kostar så in i h-vete med pengar??

Nu tror jag faktiskt att du kommer få plocka ägg och att du kommer få ett jättefint litet pyre att bädda in!

Kramar om igen, och igen och igen..

• Fjällbruttan

Av nån underlig anledning ska jag gå och torka bajs nu på en mycket glad lilla Vild som sjunger för att hon har bajsat

Och nu kom kommentaren:
    -Mamma, du skulle ju komma och nu pillar du på datorn!!

Hon hör då bra i alla fall

• Fjällbruttan

Brakar in i Casa Passion med min massagebänk och Flamman i en teraputfåtölj!

Lägger Blomman på rygg på bänken och bäddar om med täcken och börjar försiktig massera nacke och huvud, samtidigt som teraputen Flamman lyssnar noga på Passion!

Sen dricker vi varm choklad och äter praliner och nybakt äppelpaj uppkrupna i röda fina soffan medans vi väntar på resten av gänget!

Vi följer dig hela vägen Blomman, så det kommer att bli trångt i alla provtagningsrum och vi får hoppas att ingen traslar in sig i sladden till VUL-maskinen...

Samtidigt kommer ett mantra hela tiden att upprepas i bakgrunden...:
    ägg ägg ägg, vi vill ha ägg ägg ägg, fina fina ägg ägg ägg... 

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans