I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
Hallå
Mysig kväll Flamman!
Är så skönt att mysa med barnen!
Har just myst med stora I framför favvo-programmet Grey´s och ätit Pringles och popcorn!
Mellan M är borta över natten.
Bra kväll för att maken har fått medluciner (som m kallar det)mot sin deppighet, så han ska stå på en dos i 3 månader och under tiden ska det utvärderas om han ska ha samtalsterapi också, men det blir minst medicin i 6 månader, men vi får se vilka doser.
Dålig kväll för att ärkeaset ringde och undrade om vi kunde ha barnen så att han fick ha dem udda helger? Javisst, nåt speciellt?
Ja, har träffat nån som är barnledig jämna veckor...
Jaha....men går det att lösa om vi behöver byta nångång??
Jodå, självklart!
SEN, visar det sig när jag pratar med stora I att han LOVAT henne att fråga om JÄMNA helger, då hon har ridning för att hon vill att han ska följa med nångång...
OCH att vara ledig v.44 då de har lov, de skulle tapetsera om då och köpa ny soffa...
Men se det skiter han i
Gissa hur ledsen och sviken hon har varit.
Nu vägrar hon att prata med honom och tänker inte fara dit i helgen och ffa vägrar hon att träffa den nya nån gång EVER (vilka ord de använder )
Jag förstår henne faktiskt......
Men har försökt peppa henne med att han kanske har träffat en kvinna som styr upp honom lite....
Nån sån finns inte säger hon!
Vi har kramats mycket i kväll och ett tag busade vi tom. så jag kittlade henne så hon skrek, fast då hjälpte maken henne och kittlade mig!! Sen hoppade lilla Vild in så vi hade allmänt kaos i köket
Är kul att tonåringen frotfarande busar
Nu ska jag sova innan Snor-Signe ska äta igen..