• Oupsie

Välkomna till Tivoli Empatia!

Hmm, känns som att det var något mer jag skulle kommentera, men jag erkänner att jag har lite svårt att koncentrera mig just nu. Är lite nervös... Håller på att packa det sista till BB-väskan, och nu börjar maken och jag bråka också, det känns ju bra .

Jaja, jag rapporterar in här imorgon när jag vet vad som ska hända.

• Oupsie

Hej Tinga och Sweet,

Vi är sams nu, det var nog mest nervositeten som talade.

Tinga, kan du inboxa mig ditt nummer? En del nummer försvann när jag bytte mobil och ditt var ett av dem.

• Oupsie
    Tinga skrev 2011-01-28 23:22:06 följande:
    Vad gäller vikten är det ju särskilt de sista månaderna som det har tagit sig ordentligt för Piff & Puff, innan dess har de ju egentligen bara ökat ordentligt i vikt under tiden vi var på neo. Men vi hoppas att nya tider stundar nu och att en ny trend har startat. Jag försöker iallafall vara stolt över vad maken och jag har åstadkommit, för utan allt vårt arbete hade inte Piff & Puff varit där de är idag. Man får lov att vara lite stolt över sig själv, va, utan att betraktas som självgod?
    Klart man får! Så som ni har kämpat, ni ska verkligen vara stolta tycker jag .
  • Oupsie

Tack Tinga, ditt telefonnummer är sparat .

Sweet, låter som att du har haft en bra födelsedag .

Nu ska jag nog försöka sova, men det är lite nervöst måste jag erkänna. Tänk om Daisy kommer imorgon? Eller så säger de att vi inte får komma in, så kan det också bli.Obestämd

God natt!

• Oupsie

Godmorgon, nu har jag ringt in, men de kunde inte ge besked just nu så jag skulle återkomma lite senare. Så det känns inte som att vi får komma in idag. Ska gå och vila en stund till känner jag. Är inte van att vara uppe så här tidigt .

MSW, märkligt känns det verkligen!

• Oupsie

Hej igen, det blir ingen igångsättning idag. Känner mig både lättad och besviken på samma gång. Tänker ta det lugnt och vila idag, har ordentlig huvudvärk, vilket jag gissar beror på nervositet och att jag inte sovit så bra i natt.

Blev tillsagd att ringa imorgon igen för att se om det finns möjlighet då.

• Oupsie

Oms, låter som att ni har haft det riktigt härligt .

Telis, skönt att det känns lite bättre. Och du, är man sjuk så är man, även om jag förstår att det är jobbigt att vara borta så länge från det nya jobbet. Kram!

Smint, det låter som goda muffins . Min gissning om att din bebis skulle komma igår var ju helt fel, som vanligt, ska nog ge upp det där med att gissa dagDrömmer.

Tinga, du har ju fått hundra tips, nästan, på plastad frotté, men du kan få ett till, stoff och stil har på metervara, de kanske har plastad flanell där också?

Vickan, hur går det med tråkuppgifterna?

• Oupsie

Själv har jag vilat hela dagen, och huvudvärken har släppt. Det jag har tänkt att göra innan jag går och lägger mig för natten är att plocka ihop mina toalettsaker, i fall vi nu får komma in imorgon.

Det är verkligen blandade känslor, en del av mig är livrädd och den andra delen vill mest få det överstökatObestämd. Båda delarna av mig hoppas i alla fall att det kommer att vara en trevligare männsika som svarar i telefonen imorgon. Surtant...

• Oupsie

Hej hej, här är jag, idag igen .

Vi fick inte komma in idag heller... och det var samma surtant som svarade. Ringde in vid 8 för att få besked att ringa in vid 10, men när jag ringde vid 10 så var hon faktiskt trevlig. Då bad hon om ursäkt att det inte fanns plats idag heller, och att jag skulle ringa imorgon igen. Hon sa också att hon hade satt upp mig som prioritet imorgon, så får vi väl se om det gör någon skillnad.

Vaknade med huvudvärk idag också, antar att det är för att jag är nervös. Det är jobbigt att vänta, på vad det nu är man väntar på .

Oms, nä, jag har inte gått över tiden, men på grund av foglossningen så får jag bli igångsatt. Vi bor nära sjukhuset, knappt fem minuter med bil. Hade det inte varit för foglossningen hade vi kunnat gå dit .

Smint, jobbigt med förkylning . Hoppas att det går över snabbt. Spännande med känningar .

Vickan, hoppas att det blir mer tid för dig och maken idag. Och tack för kramen!

PB, tack .

• Oupsie
    Tinga skrev 2011-01-30 14:42:06 följande:
    Oupsie - nähä, ingen bebis idag heller. Om de fortsätter att neka dig att komma in, kanske den naturliga processen hinner före och då kan de ju knappast neka dig att komma. Skrattar bäst som skrattar sist isåfall. Du har inga känningar eller tecken på att något är på gång? Kram!
    Konspirationsteoretiken i mig börjar tro att de har en plan med att inte låta mig åka in. Att de sa att jag skulle ringa till helgen bara för att bli av med mig i torsdags .

Har en del sammandragningar, vissa av dem gör lite ont, men de är väldigt oregelbundna. Förhoppningsvis så betyder det ändå att det händer lite där inne.
Svar på tråden Välkomna till Tivoli Empatia!