• Oupsie

Välkomna till Tivoli Empatia!

God morgon,

Ja, idag så får vi åka in . Nervöst och bråttom, trodde att jag skulle få återkomma vid 10 idag igen, men de ville ha in oss strax efter 9.

Tack för alla lyckönskningar!

Krya på er alla trådsjuklingar och alla sjuka barn.

• Oupsie

Hej i tråden. Tänkte lämna ett litet livstecken. Är fortfarande ganska trött...

Hattis, jag hoppas så att din känsla är fel .

• Oupsie

Men herregud, jag skulle ju tacka för alla gratulationer! Lite trött som sagt, och förvirrad .

• Oupsie

Lilla Daisy ligger för tillfället på min mage och sover . Förstår fortfarande inte riktigt vad som har hänt. Var kom bebisen ifrån

• Oupsie
    fru AM skrev 2011-02-02 20:47:08 följande:
    Oupsie! Grattis till Daisy!
    Sportjournalistfråga: HUR KÄNNS DET?

Jag vet inte riktigt, som sagt, jag förstår fortfarande inte riktigt vad som har hänt . Det känns ganska märkligt.

Rent fysiskt så känns det dock både här och där . Ömt, ont... Försöker komma igång med amningen och brösvårtorna är ömma (surprise). Men jag tror att det går ganska bra, barnmorskorna och barnsjuksköterskorna på familje-BB sa att hon var duktig på att suga. Vi valde faktiskt att åka hem idag, tyckte att det var lite jobbigt att vara kvar där, har så svårt att röra mig. Foglossningen har inte blivit bättre än och jag stapplar runt med kryckor. Vi pratade med personalen och de tyckte att det var helt ok att vi åkte hem, eftersom amningen har kommit igång så pass bra som den har. Vi får väl se om det fortsätter så. Både mamma och svärmor blev dock lite förfärade över att vi redan var hemma. Men just nu känns det ändå som rätt beslut.
  • Oupsie

Ja, Mugglan, vad skönt att höra att allt såg bra ut med Ada och Beda .

• Oupsie
    nennesjuttioåtta skrev 2011-02-02 20:55:40 följande:
    wohaaa, grattis igen Oupsie!!!!!! Stanna kvar på BB så länge ni kan, gött att bara ringa på en klocka och få hjälp och maten serverad.

Det var just det vi inte gjorde nä... men jag hoppas att det går bra ändå. Vi ska dit imorgon igen för blodprov.

Sex? Det lär ju dröja innan det blir något sådant i det här hushållet i alla fall .
  • Oupsie

Nenne, nä det är ju skillnad. Vare sig Daisy eller jag behövde ju någon vård. Jo, jag snodde med mig lite sådant. Tyvärr fanns det inte så många kvar i förlossningssalen, så det blev inte så många. Tänkte spara jättemodellen till natten, och tog en vanlig nattbinda innan idag... och lyckades under den tiden läcka blod i sängen... great.

Hon har mörkt hår, och vi tycker att hon är söt . Hon skriker inte så mycket än så länge.

Nu påstår dock maken, som har henne på magen för tillfället, att hon vill ha bröstet... så jag får väl ge det ett försök. Ajajaj.

Jag återkommer imorgon, och tack igen för alla era lyckönskningar och gratulationer. Maken ber också om ursäkt att det inte blev mer uppdateringar, men jag sa att ni nog förstod att han hade annat att tänka på .

• Oupsie

Åååhhh, heja Smint! .

Just nu ligger Daisy och hennes pappa och sover, så jag ska försöka få i mig lite frukost innan hon vaknar. Jag återkommer senare. Ska se till att få i väg en bild till galleriet också så klart.

• Oupsie

Vilken dag .

En trådbebis, stort GRATTIS Smintfamiljen!{#emotions_dlg.flower}

Och goda nyheter från Hattis. Gud vad skönt!

Svar på tråden Välkomna till Tivoli Empatia!