• daniiel
    Just Me skrev 2012-04-10 08:22:41 följande:
    Ah där ser man, nästan närstgårds då Har en svägerska i Jörn bl a  
    Du & Jag 23/3-2013
    Jasså, ja det ligger ju nära här :) Vart huserar du då? :)
  • daniiel
    Minuz skrev 2012-04-10 15:23:01 följande:
    Jag är ju ett verkligt fan av din bukett Pinkis.......
    Jag vill också ha med massa fjädrar. Fast med blommor i också. Tror jag ska ha en som verkligen syns att den är oäkta, då våra färger är champagne, lila och turkost......

Har hittat många fina buketter idag....... Vad tycker nio om dessa?

Jag tycker det låter som en bra idé och jag tycker den där buketten var fin. Jag tycker det är fint med både lila och turkost, speciellt om ni ska ha det som temafärger :) Jag hade dock kanske valt en med ljusare fjädrar, champange eller ivory.. eller blanda upp med lite ljusare blommor. Tex liknande denna, den går ju dock få i vilken färgkombination man vill, även större bukett, www.etsy.com/listing/76488222/peacock-wedding-bouquet-purple-brides&ga_search_query=champagne+feather+bouquet&ga_view_type=gallery&ga_ship_to=SE&ga_search_type=handmade&ga_facet=handmadechampagne+feather+bouquet Eller denna, fast med blått istället för det ljusgröna, www.etsy.com/listing/82943461/think-spring-with-this-hand-tied-silk&ga_search_query=purple+silk+bouquet&ga_view_type=gallery&ga_ship_to=SE&ga_search_type=handmade&ga_facet=handmadepurple+silk+bouquet eller denna www.etsy.com/listing/88307037/silk-bride-bouquet-purple-cream-shabby&ga_search_query=purple+silk+bouquet&ga_view_type=gallery&ga_ship_to=SE&ga_page=2&ga_search_type=handmade&ga_facet=handmadepurple+silk+bouquet men även den med blått också då.
    Smaken är ju dock som baken och det viktigaste är ju att du blir nöjd med din bukett :)
  • daniiel
    stefanie skrev 2012-04-11 09:31:09 följande:
    Hej alla brudar jag har beställt en Bolero från DHgate den 28 Mars, jag fick ett mejl om att den är skeppad från HongKong den 7 April. Jag börjar bli nervös för att den inte kommer hinna fram i tid... Jag ska ju gifta mig nu den 21 April.....Säljaren skrev i mejlet att dedline för min bolero är den 18/4, vad tror ni? Kommer jag att få den i tid? Och hur får jag den? Med bud? Eller ska den hämtas ut på närmsta postutbud? Hjäääälp
    Jag vill inte göra dig mer nervös, men att det står att den är skickad betyder tyvärr inte att den är det. Det är sidan DHgate som funkar så, säljarna måste markera saker som skickade efter en viss tid, oavsett om dom är det eller inte. Jag tror det är på håret att du hinner få den, för det verkar som att han inte tänkt skicka den förrän den 18 april.. kanske.. Nåja, jag håller tummarna för att du ska hinna få den!
  • daniiel
    Lisapi - Nu har ju inte jag haft på mig orginalet, men jag hade varit väldigt nöjd med kopian, som ju aldrig är 100% som orginalet. Med en underkjol, så tror jag den klänningen skulle vara underbart fin. Jag tror definitivt att du kommer få den såld om du väljer att sälja den.
Svar på tråden Kinaklänningar och gaffel däremellan!