GuteCarra skrev 2012-04-17 18:20:36 följande:
Härligt med snabb respons. Jag tyckre nr 1 kändes lite bar/tom på nått sätt. Gillade överdelen och rynket över magen bättre på nr 2. Litet minus för den mörka färgen i broderiet dock :/ Snörningen bak är som sagt också ett minus som isf måste fixas hos sömmerska. Hm fasen inte lätt de här!
Måste ha tag på en underkjol snarast så jag kan få testa igen och se helheten bättre. Vad tror ni kan man sprätta bort ringarna i den jag köpt så det bara blir tyg? Eller blir det ingen effekt alls då?
Haha och jag som tycker att speciellt överdelen på den första var finare :) Med ett fint halsband, bukett, håret och smink fixat (och slöja kanske?), så kommer den nog inte kännas så tom. Jag tycker även kjolen var finare på den faktiskt, men smaken är som baken :) Fördel med den är väl också att den inte behöver sys in, men du kanske kan göra det själv eller få bra hjälp med det. Jag bara tänker så ekonomiskt :P Du ska helt klart välja den du tycker bättre om :)
Hade du köpt en med tre ringar? Går ringarnas storlek att justeras? För jag tänker isåfall att du kan sprätta bort den översta ringen, alternativt de två översta, och bara minsta storleken på den nedersta?