• Csve

JUNIBRUDAR 2014, här träffas vi och planerar allt inför det stundande bröllopet

Här tänkte jag att vi brudar som ska säga ja till våra älskade i juni 2014 kan samlas i en grupp för att prata av sig om allt från tidig planering, jobbiga släktingar, klänningsletande, dekoration, mat, tårta och allmänt skitsnack däremellan Alltid skönt att kunna prata med andra som sitter på samma ställe planeringen, fråga om tips & råd, svära över jobbiga saker och glädjas åt varandras lycka.

• Svar på tråden JUNIBRUDAR 2014, här träffas vi och planerar allt inför det stundande bröllopet
  • Kittwn
    Nokaro skrev 2014-02-10 14:36:34 följande:
    Det är så himla fint! Har funderat mellan en "bulligare" bukett med pioner eller en droppformad bukett med pioner och nångting till men nu lutar det åt den "bulligare"
    Verkligen vackra blommor! Jag har gett dessa bilder till floristen

• 20110519

Vi ska gifta oss i Boden, men jag bor inte där. Jag är uppvuxen där. Men vi valde att gifta oss där för hela min släkt bor nästan där. Har faktiskt inte kollat fotografer i andra städer bredvid. Vore Luleå isåfall. 

• Caisa

Åh, jag ska också ha pioner! Perfekt juniblomma! Den här buketten har jag tittat på, funderar dock på liiite ljusare rosa. Sedan ska jag ha lite blommor i håret också, funderar på brudslöja där och då även lite brudslöja i buketten, samt endast brudslöja i min tärnas bukett. 

• Kittwn

Jag funderade mycket på enbart vita pioner, enbart ljusa rosa, enbart starka rosa eller någon slags kombination. Men tror de slutar på ljusa rosa ev några blandade nyanser. Älskar brudslöja! Jätte vackert!

• LinaNordstrom
    20110519 skrev 2014-02-10 15:03:19 följande:
    Vi ska gifta oss i Boden, men jag bor inte där. Jag är uppvuxen där. Men vi valde att gifta oss där för hela min släkt bor nästan där. Har faktiskt inte kollat fotografer i andra städer bredvid. Vore Luleå isåfall. 
    Vi kollade nog samma fotograf som er, blev himla besviken att dom inte tog porträttfotografier utan man kunde bara boka "vigselpaketet" för en förmögenhet!
  • LinaNordstrom

Alltså jag skulle just börja sätta ner inbjudningskorten i kuverten när jag upptäcker ett stavfel!! Hur är det möjligt att jag missat det? Sambon, morsan och syrran har också läst kortet innan vi beställde och inte såg dom det heller, klantigt värre! Kul att behöva beställa alla igen, för skicka ut dom med stavfel det vägrar jag!

• LinaNordstrom
    Js Fästmö skrev 2014-02-10 18:18:37 följande:
    Vad är det för stavfel då??
    Det står visel istället för vigsel... suck!
Svar på tråden JUNIBRUDAR 2014, här träffas vi och planerar allt inför det stundande bröllopet