Caisa: Jättefina kort du har gjort! Vi har köpt från Calligraphen och priset blev 28 kr per styck men då beställde vi med specialtryck och lite sånt vilket gjorde att priset steg. Sen beställde vi inte så många och dem har fastpris på de olika trycken så hade man köpt fler hade det blivit billgare per kort. Men vi är supernöjda iaf och jag är ingen pysslartyp så hade aldrig haft fantasin till att göra dem själv :)
Imorgon ska vi skicka våra inbjudningar och får nu lite panik av vårt infoblad (har det löst vid sidan om så kan fortfarande ändra i texten). Vissa saker i texten är jag inte jättenöjd med men vet inte hur jag ska ändra det så det vore super om ni ville kolla på det och komma med feedback om det finns något ni hade ändrat eller reagerat på som gäst :P
"Osa och ev. tal meddelas till Toastmastern ................... på mail ……………………
Meddela även specialkost vid osa.
Söderslätts bygdegård ligger i Håslöv cirka 15 minuter från kyrkan.
Barn är välkomna till kyrkan men middagen och festen vill vi fira med de vuxna. Spädbarn/bebis som behöver sina föräldrar är givetvis välkomna.
Eftersom vi levt under samma tak i flera år har vi det mesta och skulle därför uppskatta ett bidrag till vår bröllopsresa genom ett presentkort på Apollo eller ett bidrag till vår husrenovering. Vi blir lika tacksamma för små bidrag som för lite större."
På inbjudan står det osa-datum, vart bröllopsfesten hålls (Söderslätts Bygdegård) så här är det bara lite mer info. Sen är det ju inte uppspaltat så här på infobladet utan snyggt designat och centrerat och lite så men vad tycker ni om texten?