• Csve

JUNIBRUDAR 2014, här träffas vi och planerar allt inför det stundande bröllopet

Här tänkte jag att vi brudar som ska säga ja till våra älskade i juni 2014 kan samlas i en grupp för att prata av sig om allt från tidig planering, jobbiga släktingar, klänningsletande, dekoration, mat, tårta och allmänt skitsnack däremellan Alltid skönt att kunna prata med andra som sitter på samma ställe planeringen, fråga om tips & råd, svära över jobbiga saker och glädjas åt varandras lycka.

• Svar på tråden JUNIBRUDAR 2014, här träffas vi och planerar allt inför det stundande bröllopet
  • LinaNordstrom
    MsThezzizen skrev 2014-02-10 20:06:20 följande:
    Behöver akut hjälp nu när inbjudningarna skall iväg. Min faster skall bjudas, hon är ensamstående. Jag har tänkt bjuda henne +1, tanken var då att hon tar med sig sin dotter , min kusin. Mina två övriga kusiner blir inte bjudn där. Hur skriver jag det. kan jag skriva både faster o kusinens namn på kuvertet , de är ju inte sammanboende! Och skickar jag en till vardera måste ju min kusins sambo medbjudnas, som jag träffat en gång... Hur gör jag. Skriver plus en, bådas namn eller två inbjudningar o får med en sambo
    Svårt, men gör det nåt om kusinens sambo kommer? En del av våra gäster har jag inte träffat mer än nån enstaka gång men man bjuder ju paret.
  • LinaNordstrom
    MsThezzizen skrev 2014-02-11 09:05:26 följande:
    Någon som har tips angående mitt dilemma? Visst borde det räcka att lägga korten på lådan imorrnkväll så kommer det fram på fredag?
    Skickar man med a-post så ska det komma fram dagen efter.
  • Milli
    LinaNordstrom skrev 2014-02-11 09:26:58 följande:
    Skickar man med a-post så ska det komma fram dagen efter.
    Ja de ska komma fram dagen efter egentligen men har märkt många gånger nu att de tagit iaf två dagar så därför lägger jag doom på lådan ikväll (tömmer inte förens 17 i morgon) och då borde de ju iaf komma tills på fredag. Man kan aldrig vara säker på posten :( Har haft flera brev och paket som förvunnit nu sen i december :(
  • Milli
    LinaNordstrom skrev 2014-02-11 08:41:17 följande:
    Åå trist, jag är expert på att lägga saker på nåt bra ställe och sen hittar jag dom inte. Hoppas dom dyker upp! 

Jag beställde nya inbjudningskort igår och jag hoppas dom hinner komma så jag kan posta dom på torsdag men det är ju inte säkert men men då får det väl bli nästa vecka istället. 
    Ja de var verkligen trist :( Hinner inte leta något mer nu för jag ska iväg på jobb och efter de ska de ju postas. Får väl tänka att dom säkert kommer fram någon gång och då lär de väl räcka i 50 år haha :))

Varför har du beställt nya? Var de du som hade stavfel? Läste i morses men minns inte om de var du eller någon annan. Håller tummarna för att de hinner komma.. :) 
  • LinaNordstrom
    20110519 skrev 2014-02-11 09:33:06 följande:
    LinaNordstrom: Var bor du?
    Boden
  • LinaNordstrom
    Milli skrev 2014-02-11 09:36:22 följande:
    Ja de var verkligen trist :( Hinner inte leta något mer nu för jag ska iväg på jobb och efter de ska de ju postas. Får väl tänka att dom säkert kommer fram någon gång och då lär de väl räcka i 50 år haha :))

Varför har du beställt nya? Var de du som hade stavfel? Läste i morses men minns inte om de var du eller någon annan. Håller tummarna för att de hinner komma.. :) 
    Ja det var stavfelet, så klantigt av mig att inte se det
Svar på tråden JUNIBRUDAR 2014, här träffas vi och planerar allt inför det stundande bröllopet