Larssonmaria86 skrev 2014-02-11 16:03:41 följande:
LinaNordstrom: Vi hade också läst igenom vår inbjudan hur många gånger som helst och skickade iväg beställningen, vi beställde dessutom med korrektur så vi kunde dubbelkolla att allt blev rätt. ÄNDÅ kommer jag på när vi godkänt korrekturen (cirka tio minuter senare) att vi skrivit fel på osa-datum, 31 april (som inte existerar) istället för 30 april. Fick fullständig panik och både ringde och mailade Calligraphen direkt som tur var inte skulle skicka det till tryckeriet förrän om fem minuter så vi hann ändra :P
Även om det är en liten skitsak för alla hade ju förstått att det var den 30 april så känns det sååå surt när man lagt ner så mycket tid..
Idag ringde förresten vår präst och ville prata lite om vigseln samt bestämma datum där vi går igenom allt, kändes så himla bra :D Man har ju läst här på bröllopstorget om präster som hört av sig en vecka innan så kändes skönt att hon precis som jag gillar att planera i förväg ;)
Ska förresten gå på en gudstjänst med henne i nästa vecka för att se hur hon är, prästen tycker iaf jag gör sjukt mycket om hur vigseln blir och stämningen. Har ni andra spanat/tänkt spana in era vigselförrättare?
Aa skönt att höra att man inte är ensam om att vara lite blind
Hoppas nu jag inte upptäcker nåt mer fel när korten kommer sen...