• Csve

JUNIBRUDAR 2014, här träffas vi och planerar allt inför det stundande bröllopet

Här tänkte jag att vi brudar som ska säga ja till våra älskade i juni 2014 kan samlas i en grupp för att prata av sig om allt från tidig planering, jobbiga släktingar, klänningsletande, dekoration, mat, tårta och allmänt skitsnack däremellan Alltid skönt att kunna prata med andra som sitter på samma ställe planeringen, fråga om tips & råd, svära över jobbiga saker och glädjas åt varandras lycka.

• Svar på tråden JUNIBRUDAR 2014, här träffas vi och planerar allt inför det stundande bröllopet
  • LinaNordstrom
    Js Fästmö skrev 2014-02-10 18:43:53 följande:
    Näää, det hade jag också ändrat. Vad tråkigt. :(
    Så himla surt, tur att dom inte var värst dyra!
  • Kittwn

gud så irriternade! Men håller med om att de är bättre att göra om dom. Ett för "viktigt ord" för att låta de vara. Konstigt de där att man kan läsa en sak 238198gånger och ändå lyckas dom små felen slippa igenom

• LinaNordstrom
    Kittwn skrev 2014-02-10 18:52:22 följande:
    gud så irriternade! Men håller med om att de är bättre att göra om dom. Ett för "viktigt ord" för att låta de vara. Konstigt de där att man kan läsa en sak 238198gånger och ändå lyckas dom små felen slippa igenom
    Ja, jag har ju för tusan suttit flera timmar och filat på formulering osv.. hur kan jag missat det???
  • meandmylove

Fy så tråkigt.. skönt att det går att beställa nya! Jag som aldrig handlat på nätet innan har nu förstått finessen i sånna här sammanhang när man behöver speciella saker. Idag kom ett special paket med framkallade bilder som ska infogas i inbjudningarna. Väntar även med spänning på min brudklänning, två tärnklänningar och 96 såpbubblor! Yehooo

• MsThezzizen

Behöver akut hjälp nu när inbjudningarna skall iväg. Min faster skall bjudas, hon är ensamstående. Jag har tänkt bjuda henne +1, tanken var då att hon tar med sig sin dotter , min kusin. Mina två övriga kusiner blir inte bjudn där. Hur skriver jag det. kan jag skriva både faster o kusinens namn på kuvertet , de är ju inte sammanboende! Och skickar jag en till vardera måste ju min kusins sambo medbjudnas, som jag träffat en gång... Hur gör jag. Skriver plus en, bådas namn eller två inbjudningar o får med en sambo

• MsThezzizen

Här blir det rosa pioner med insprängda liljekonvaljer i!!!! Hur blir det med pioner i hår, blir det klumpigt?

• meandmylove

Misstezzizen, oj så knepigt.. kanske är det lättast att bjuda fastern +1 då men då kan du inte räkna med att kusinen kommer! Jag är inte rätt person att svara på detta dilemma men hoppas det löser sig :)

• Milli

Började ju med mina inbjudningskort redan i juni och i samma veva så köpte jag även 7 kartor med frimärken eftersom de fanns med bakverk och jag bakar så himla mycket så tyckte jag de var passande ;) Vet att jag fick dom i en brun papperspåse och att de låg i handsfacket på ena amereikanarn bra länge innan jag tog in dom och "trodde" jag la dom i någon av alla lådor med bröllopsgrejer eftersom jag då skulle hitta dom när de sen var dags.. Igår gjorde vi klart kuverten och la ner dom och klistrade och sigillade och när jag skulle hämta frimärkerna så hittar jag dom bara inte. Har verkligen letat precis överallt. Så hiiiiiimla störande!! Ikväll ska de läggas på lådan så att de anländer gästerna på alla hjärtans dag. Så typiskt att behöva köpa 7 nya kartor (420kr) när man egenligen har dom någonstans och sen finns de säkert inte kvar med kakor så de får bli vad de blir.. :(

Egentligen blir jag inte förvånad för i princip allt krånglade igår hela dagen!!

• LinaNordstrom
    Milli skrev 2014-02-11 08:32:30 följande:
    Började ju med mina inbjudningskort redan i juni och i samma veva så köpte jag även 7 kartor med frimärken eftersom de fanns med bakverk och jag bakar så himla mycket så tyckte jag de var passande ;) Vet att jag fick dom i en brun papperspåse och att de låg i handsfacket på ena amereikanarn bra länge innan jag tog in dom och "trodde" jag la dom i någon av alla lådor med bröllopsgrejer eftersom jag då skulle hitta dom när de sen var dags.. Igår gjorde vi klart kuverten och la ner dom och klistrade och sigillade och när jag skulle hämta frimärkerna så hittar jag dom bara inte. Har verkligen letat precis överallt. Så hiiiiiimla störande!! Ikväll ska de läggas på lådan så att de anländer gästerna på alla hjärtans dag. Så typiskt att behöva köpa 7 nya kartor (420kr) när man egenligen har dom någonstans och sen finns de säkert inte kvar med kakor så de får bli vad de blir.. :(

Egentligen blir jag inte förvånad för i princip allt krånglade igår hela dagen!!

Åå trist, jag är expert på att lägga saker på nåt bra ställe och sen hittar jag dom inte. Hoppas dom dyker upp! 

Jag beställde nya inbjudningskort igår och jag hoppas dom hinner komma så jag kan posta dom på torsdag men det är ju inte säkert men men då får det väl bli nästa vecka istället. 
  • MsThezzizen

Någon som har tips angående mitt dilemma? Visst borde det räcka att lägga korten på lådan imorrnkväll så kommer det fram på fredag?

Svar på tråden JUNIBRUDAR 2014, här träffas vi och planerar allt inför det stundande bröllopet