• Lilla päronet

Lilla päronets viktdagbok!!!!

Hallå på er! Tänkte starta en liten viktdagbok. Jag ska skriva hur min resa mot viktnedgången går. Vill ner ca 13kg på 9 veckor. Men är nöjd i fall man skulle gå ned 10kg. Ska träna, gå på promenader. Och äta rätt. Startade i söndags med mitt nya liv. Vägde 70kg då jag startade!!! Och vill ner till 57-55kg.
    Ha det fint allihopa!

• Svar på tråden Lilla päronets viktdagbok!!!!
  • Lilla päronet

Suslof:
    Det gick inte att gå in på länken du skickade!! :( Synd ville se dom.
    Jag är 21år just nu. Fyller 22 år om ett halvår typ. :)
    Ställde mej på vågen imorse. Har gått ned 1kg sen i måndags, är så glad. Är spännande att se hur mycket man väger på måndag. Längtar, hahaha. Hoppas allt är bra med dej.
    Föresten jag har inte testat den där omeletten än. har glömt det. Men jag lovar att jag ska testa det nån dag framöver.
    Ha det fint än så länge så hörs vi!! KRAM!

• kär/lycklig

Inspirerande att höra era inlägg... Ska verkligen ta och börja anstränga mig att gå ner nu. Vet inte hur bara. Kanske börja lite lätt med att bara minska mina portioner.Hoppas att det ger resultat.

• Lilla päronet

kär/lycklig:
    Hoppas att du går bra för dej när du kommer igång. att minska portionerna brukar vara en bra början :) Lycka till!

• Lilla päronet

Idag är det sååå varmt. Känns jobbigt att jobba, jag slutar redan vid 2 idag, sen ska jag hem och träna. Jag känner inte alls någon lust idag, pga värmen. vill bara ta det lungt. Men jag vill verkligen hålla mitt mål. Nu ska jag forsätta att jobba. skriver kanske ikväll! Hej än så länge!!

• suslof

Lilla päronet -

Vad ung du är!! :) Själv går man mot 30 med raketfart ;) brukar säga till min sambo att jag är som ett fint årgångsvin som bara blir bättre med åren! *S*

Känner igen det där med värmen.. man blir alldeles matt!! Men det är skönt när man är ledig och kan vara ute i solen! Igår var vi och badade med hundarna! Helt underbart!! Känns inte lika hemskt att visa sig i bikini som förra sommaren nu! :) Även om jag nog alltid kommer att känna mig lite obekväm och naken i det..

*KRAMAR*

kär/lycklig - VÄLKOMMEN HIT!!

• suslof

Lilla päronet -

f´låt att jag inkräktar i din tråd.. ville oxå säga välkommen till de nya som kikar in, hoppas d är ok! *KRAM*

• Lilla päronet

Suslof:
    Det måste har varit skönt att bada! :)
    Jag hinner inte att bada nu när man jobbar och så. Måste hinna med att träna och fixa mat. Så det hinner bli sent innan man är färdig. Men i helgen blir det garanterat bad :) Imorgon kväll ska jag på en grillfest men jag ska inte dricka någon alkohol alls. Ska bara äta lite mat. Det får räcka gott och väl.
    Kramis på dej!!!

• Lilla päronet

Äntligen är det fredag. Det ska bli mysigt med grillfest ikväll. Jag tränade tidigt imorse, va ganska trött men det gick undan. :) Jag hoppas på en den bra viktnedgång på måndag. Kram än så länge!!

• HippieJo

Hej på er!
    Nu är jag tillbaka från en underbar semester i Dalarnas djupa skogar :). Har läst era inlägg, fy vad duktiga ni är! Suslof: Grattis till din viktnedgång! Lilla Päronet: Grattis till din kämparanda! Det kommer att betala sig. Själv har jag tryckt i mig 2-300 gram choklad / dag + godis, läsk, god mat osv... När jag ställde mig på vågen imorse så hade jag gått upp ett kilo ungefär. Det var ju inte så illa... Men idag är det nyttiga köret som gäller igen. Har ändrat min målvikt från 54-55 kilo då jag inser att 54 nog är på gränsen till lite väl lite. Så nu har jag 5,4 kg att gå ner och det tänkte jag göra på 6 veckor. Skönt att ha er här igen, jag får sån motivation av att läsa era inlägg.

Kramar!!

Svar på tråden Lilla päronets viktdagbok!!!!