• Lilla päronet

Lilla päronets viktdagbok!!!!

Hallå på er! Tänkte starta en liten viktdagbok. Jag ska skriva hur min resa mot viktnedgången går. Vill ner ca 13kg på 9 veckor. Men är nöjd i fall man skulle gå ned 10kg. Ska träna, gå på promenader. Och äta rätt. Startade i söndags med mitt nya liv. Vägde 70kg då jag startade!!! Och vill ner till 57-55kg.
    Ha det fint allihopa!

• Svar på tråden Lilla päronets viktdagbok!!!!
  • Lilla päronet

Idag var det vägdag. Och jag har gått ned 1 kg under veckan. Totalt har jag gått ned 5kg på 3 veckor. Jag känner mej riktigt nöjd :) Jag hoppas på att gå ned 2kg under den här veckan. Men man får se hur det går.

HippieJo:
    Härligt att du har haft en trevlig semester :) Visst har det varit en riktigt härligt väder?? Jag har njutit av det, heheh. fast jag fick en liten bränna igår :( Det gör ont nu. Igår var det min första vilodag från träningen på 3 veckor. Kändes skööönt att slippa träningen en dag, hahaha. Jag ska snart sätta mej på cykeln igen och trampa på. Forsätt kämpa tjejen. vi kommer klara det!! KRAMIS!

• HippieJo

Lilla Päronet:
    Minns jag rätt att du oxå är 21? Var bor du? Du behöver naturligtvis inte svara men det vore kul att veta... 5 kg på 3 veckor är superbra ju! Det är vad jag hoppas gå ner på 6 veckor.

Ja.. Vädret har inte gått att klaga på, vi har solat, badat i sjön, fiskat gädda och bara haft allmänt underbart.. Idag slunga´des jag dock rakt in i vardagen igen, började ett nytt jobb, mitt andra denna sommaren... Måste jobba så mycket jag kan för att klara upp mina skulder och räkningar. Inte kul, men det är skönt när det är över.

Heja på, du verkar verkligen vara besluten att klara detta, vilket du naturligtvis kommer att göra :).

Kramis på dig!!

• suslof

Hej tjejer!!

Jag står stadigt på 60.2 nu..... BARA 2 HG KVAR!!!! Kan de inte släppa snart nudå?? Målet är ju att jag skall vara där tills den 22 Juli, det ska jag väl fixa??!!

Kämpa på tjejer!! Jag tycker att ni är superduktiga!!

Lilla päronet - 5 kg på 3 veckor!!! Kanonbra ju!!! Känn dig stolt och nöjöd tjejen!!!

HippieJo -

Jobbigt med räkningar och skulder..! :( Men det är desto skönare när man klarat upp dem! ;)

KRAMAR TILL ER!!!!!

• HippieJo

Suslof: Jo, det ska verkligen bli befriande att få leva utan överhängande skulder och sånt, FRIHET tror jag att det kallas :). 60,2 är ju i stort sett 60. Du kan ju låtsas att det liggen en banan och ett äpple i din mage ;).

Kram på er!

• tohigh

hej päronet.
    Jag ska också börja,men med nutrilett så att jag får en bra start. Är det nån som vet hur mycket man går ner på 14 dar med nutrilett.
    Varannan dag cyklar jag+promenar 7 km. nånstans ska det väl synas.
    jag ska ha bort 10-15 kg

• Lilla päronet

HippieJo: Det stämmer att jag är 21 år.
    Så är du också 21år?? Jag känner mej nöjd med mitt resultat. och jag SKA klara resten av biten, hehehe.
    Hoppas att det går fint med det nya jobbet :) Idag var jag ledig från jobbet likaså imorrn. Nästa vecka börjar min semester. Längtar till det.

Suslof: japp jag är jätte nöjd. Och jag verkligen forsätta att kämpa. När det gäller din lilla sista bit kvar så kommer att släppa snart. Ha tålamod så ska det nog gå ned. :)

tohigh:
    Svårt att säga hur mycket man kan gå ned på 2 veckor! Jag tror att du kan gå ned 4kg på 2 veckor med nutrilett. Men det är ju så olika från person till person. Prova på så vet du hur det går. Hoppas att det går fint för dej! Har du börjat med nutriletten än?? eller ska du börja snart?? Tycker det är bra att du motionerar för det ger mera resultat då!! Lycka till!!!

• Lilla päronet

Imorse tränade jag innan frukosten, hade inte aptit när jag klev upp. men blev hungrig efter jag hade tränat. Ska köra ett träningpass ikväll med.
    Om 4 veckor åker jag utomlands och jag vill gå ned minst 5kg till dess. Hoppas att man klarar det. Håller tummarna!!
    jag ska har tänkt att motionera så mycket som möjligt. Hej än så länge!!! Kram!!!!

• Lilla päronet

ojj idag har man bränt 2000kcal genom motioncykeln. Är ssååååå nöjd, hahaha.
    Imorrn ska jag nog göra likadant. :) Om man nu orkar med det! ;)
    Jag köpte en glass till mej idag. Åhhhh va jag njöt, hahahha. Den va såå god. har ingen ångest över att jag åt den men det kanske va onödigt. Skriver mera imorrn!!

• Lilla päronet

Idag har det varit en bra dag. :) Jag har tränat 2gånger idag med :) Och självklart brände jag över 2000kcal. Jätte härligt!
    Imorrn ska jag nog bara köra en träningpass. Det beror på om jag hinner med 2 gånger eller inte?! Har en massa ärenden då!

Suslof: Har din vikt rört sig neråt än??? jag hoppas det!!!

HippieJo: Hur går det??

KRAM PÅ ER!

• tohigh

hej igen alla.
    jag har idag köpt tidningen tara nr 2 från den 18 jan 05. där finns det många recept på snabba vikt metoder. där du går ner från 1 till 6 kg, det beror vilken metod du använder
    Kramiz

Svar på tråden Lilla päronets viktdagbok!!!!