• S.C

Cambrigde Anhängare

Hej Alla!

De har stängt den galma länken..

Startar en ny...

10 kg kvar!

Jag är inne på min 6 dag och har tidigare gått ner 7 kilo (upp 2 under resan) men under dessa 6 dagar har jag gått ner 2 kilo så jag har 3 kilo kvar!

De första dagarna är svårast. Suger efter mat är enormt, framförallt att tugga på ngt men ge inte upp. har själv funderat på att ge upp men tänker att maten ej skall få kontroll över mig igen!

• Svar på tråden Cambrigde Anhängare
  • Sharleen

Helenizen jag lyckades nog gå ner ca 10-11kg. jag går ner ganska långsammt

• *Vårblomma*

Sharleen

BRA jobbat!! Men inte är -2kg i veckan långsamt heller?

Oh nu blir jag peppad att fortsätta när jag läser om dina fina resultat!

Hur går det för er andra?

• Helenizen

jag har nu ätit ren kur i 6 dar. ska till konulenten idag o väga mig, få se vad som har hänt, sen kör jag en vecka till, sen blir det kombinerad kur.

jag vill ner 10-11 kg. helst mer. vägde 73 när jag börja ska ner till 62, helst 55.

är bara lite rädd att man ska gå upp allt igen när man börjar äta sen.

• Sharleen

*Vårblomma* ja cambrigde har verkligen förändrat mitt liv. gick ner från 98 till 70kg. blev en helt annan människa efter det. vågade gå på krogen, köpa nya kläder och träffade till sist min sambo. så jag mår mycket bättre nu. de säger ju att utsidan inte är det viktigaste, men tyvärr är det så att man mår bättre när man känner sig snygg

• Helenizen

ner 3 kg på 6 dar så nu kör jag en vecka till. har till och med fått motivation att köra ytterligare en vecka till efter den 2:a.

väger nu 70kg

• Happy 33

Hej igen min sambo körde camebridge ren kur före semestern han började på 133kg o gick ren kur 2 veckor -9kg ,och medan han trappade upp med maten inför semestern gick han ner ytterligare 4kg,(åt inget som var vitt förutom ägg) sen kom ju semestern o då sket han i allt vad viktminskning heter, o nu förra lördagen började han om igen, startvikt 122....fortsättning följer (om ni är intreserade),,,,,

• Elin1

Happy 33

Ursäkta att jag lägger mej i, men det låter som din kille kör jojo- bantning (diet ett tag, sen strunta i maten). Varför inte försöka ändra kosten i grunden och hålla det så?

Väger han 122 kg så borde det vara ganska lämpligt att se över kosten på längre sikt.

• pickolina

Jag har kollat lite på CK men jag ogillar att man inte kan köpa en påse av varje för att testa.. Har smakat det mesta inom måltidsersättare och allt smakar apa ju.. Nyfiken på CK ju... :(

Lycka till allihopa i alla fall, ni är superduktiga. Hoppas ni lyckas. :)

• Happy 33

Elin1

Han började banta strax före semestern o tog sen upp batningen efter semester. Gick upp ca 3 kg under semestern de e typ vätskan man tappar första veckan, e de jojjo bantning? Sen ere ju klart han tänkte på vad han stoppade i sig, blev ju inga prinsess tårtor precis......

Svar på tråden Cambrigde Anhängare