• S.C

Cambrigde Anhängare

Hej Alla!

De har stängt den galma länken..

Startar en ny...

10 kg kvar!

Jag är inne på min 6 dag och har tidigare gått ner 7 kilo (upp 2 under resan) men under dessa 6 dagar har jag gått ner 2 kilo så jag har 3 kilo kvar!

De första dagarna är svårast. Suger efter mat är enormt, framförallt att tugga på ngt men ge inte upp. har själv funderat på att ge upp men tänker att maten ej skall få kontroll över mig igen!

• Svar på tråden Cambrigde Anhängare
  • bride no1

Hej!

Jag är imponerad av er allihoopa som fixar det här med Cambridge kuren!! Jag fixade det inte...har 3 fulla lådor med cappucino hemme åden tycker jag rent ut sagt ble ÄCKLIG efter några dar, så den blev stående..Jag tror maten kontroll över mig...men när jag ser att ni klarar det blir jag sugen på att prova igen...? Kanske gör det!!

• Gloriousgirl

Pickolina: Man kan köpa vilka smaker man vill, behöver inte alls köra samma smaker i varje förpackning. Och du behöver inte oroa dig för smaken, CK är supergott i jämförelse med andra dietpulver.

• Sharleen

pickolina
    jag har provat många olika pulverdieter men cambridge är den dieten som jag tycker smakar godast. ibröjan tog det ett tag att vänja sig men nu förtiden kan jag tom längta efter vissa smaker trots att jag äter mat. det funkar väl lite olika med olika konsulenter men jag tror det ska gå bra att prova några sorter. jag fick byta de jag inte gillade till sorter jag gillade

• *Vårblomma*

Tjejer!
    Nu är det dags för en lägesrapport!!

Hur går det för alla?
    Själv kör jag nu kombinerad kur.

Pepp-kram!

• Sharleen

vad har hänt med alla cambridgare??har alla gått ner det dom ska eller har ni tröttnat?

• Gloriousgirl

Ja, jag finns kvar här, dock ej lika aktivt som förr...funderar dock på att köra en omgång kur igen, för nu känns det inget bra igen....

• charlie06

Är också nyfiken på att testa CK. Men är liksom Pickolina orolig för att det är ÄCKLIGT... Har testat Nutrilett och det funkar absolut inte för mig, vilken smak...
    Är nu nyfiken; hur mkt kostar det? kan man inte köpa provpåsar? kan man blanda olika smaker i samma förpackning?
    Nån annan som är sugen på att dra igång nu kanske....

• charlie06

Hallå CK:are!
    Var är ni??? Nån....?

• Fru2006

Hej!
    Jag är ny i den här tråden!
    Jag är nyfiken på Cambridge och har sökt upp närmaste konsultent men har inte tagit steget ut. Tvekar... är det värt pengarna? Jag tycker det verkar dyrt. Men jag måååste verkligen gå ner i vikt och jag vill att det skall gå fort. Ur hälsosynpunkt har jag ca. 45 kg att tappa. Och det är en låång väg dit! Om jag t.ex. kunde gå ner 10-15 kg på en månad med CK skulle jag få en god början åtminstone. Men ska jag våga satsa... det är frågan.

• Babycakes

Hej alla duktiga.

Jag har gått på kombinerad kur i en vecka nu och har gått ner 3 kg. I dag började jag på ren kur och är superpeppad. Åker till Gran Canaria med sambo och vänner om 7,5 veckor och hoppas på stora resultat tills dess.

Bra med detta forum så man kan peppa varandra.

Snabbfakta:

26 år
    171 cm
    89 kg (hemskt att skriva)
    D kupa (vill ha C)

Målvikt: 60-62
    Delmål: 70 kg

Hoppas på mycket pepping!

Lycka till alla!

Svar på tråden Cambrigde Anhängare