NU JÄKLAR!!!
Så glad att jag hittade ett sådanthär forum. Lite underligt kanske att det bara är dom som HITTAT männen i sina liv som vill gå ner i vikt o få stöd i ett bra forum?? =)
Det finns inget annat forum för oss "pulver-dietare" va jag vet iaf, haha!
Nåja.. nu ska jag ner. Lyckades i våras få in morgon-promenaderna rejält. kombinerade dom med typ bara knäckemackor, och det gick FINT, unnade mig godis varje kväll o det bara smalt av: 8 kg. va nere på 57 men tja.. trodde att jag va superkvinnan då och började vrääääka i mig. Men nu är det STOPP, för jag har vatt singel i snart 4 månader o därför gick jag upp men nu ska jag ner dom kilona jag kämpat med i 6 år!
Jag ska ner till 55kg va det tänkt för det e där JAG mår bäst tror jag. Är inte sjukt överviktig, bara ytlig ;o)
Så dagsläget vet jag ej. tappade lusten att väga mig då jag o min väninna tränat järnet i en vecka o trodde vi åt nyttigt, Men ack va vi bedrog oss: vågen stod på 64,5 fortfraande!
Och nu har jag kört Nutrilett idag i 6 dagar. men fuskat med att lägga till mindre mål. fast denna sida isnpirerade mig att jääävlar i det nå både KETOS o målvikt =D
Så då kör vi tjejer (o killar)
Väger mig imorgon o skriver mer då. Ville bara presentera mig o ge er kalla kårar.. let the competition begin ;)