hejsan!
håller med *Vårblomma* det e lättare att köra komp-kur, för då vet man att till kvällen får man äta riktig mat. Det e ju faktiskt på kvällen som man e mest hungrig, så se upp bara så man inte tar för mycket, kör tallriksmodellen.
förstår oxå vad du menar med att man vill att andra ska se att man gått ner i vikt, fick senast igår höra att min rumpa har försvunnit, men som jag tycker e bra för den va mest ivägen förrut=) har ju gått ner 13kg nu=. mina anhöriga börja se att jag har gått efter bara 6-7 kg, så jag tror nog att din kusin ser din viktminskning.
Började äta lunch igår ist för soppa. så nu kör jag soppa till frukost mellanmål, lunch enl. tallriksmoddeln, och sen mellanmål, sen middag.
känns konstogt att börja äta riktig mat igen. e lite rädd för att gå upp, men jag tänker på vad jag äter och hur mycket så ska det nog gå bra, ska berätta hur det går på nästa vägning, nu efter jag har börjat äta mera.
låt det ta den tid det tar att gå ner, trappa inte upp för fort med maten, jag har hållit på i mer än 2 mån. det kanske låter länge men det går fort.
Kämpa på tejer!