• S.C

Cambrigde Anhängare

Hej Alla!

De har stängt den galma länken..

Startar en ny...

10 kg kvar!

Jag är inne på min 6 dag och har tidigare gått ner 7 kilo (upp 2 under resan) men under dessa 6 dagar har jag gått ner 2 kilo så jag har 3 kilo kvar!

De första dagarna är svårast. Suger efter mat är enormt, framförallt att tugga på ngt men ge inte upp. har själv funderat på att ge upp men tänker att maten ej skall få kontroll över mig igen!

• Svar på tråden Cambrigde Anhängare
  • Ann-ie

Grattis *vårblomma*!!

Själv vägde jag mig imorse och vågen visade 83 kg, samma som i torsdags.. Jag är glad för 3 kg på 6 dar, men blev besviken över att det inte rört sig sen torsdagsmorgon.. Så jag bestämde mig för att börja kombikur idag (istället för imorgon). Det blev en kotlett, lite lök, vitlök och en tomat. Ljuvligt!

• *Vårblomma*

88,9 kg det här går ju som en dans...

• Helenizen

hejsan.

bröllopstjejen: jag åt ren kur i 2 veckor. sen tog jag bort en soppa mot en rigtig måltid på middagen,. sen när jag nått ca 63 kg så la jag på mellanmål, då äter jag 1 frukt, sen när jag vägde 60,1 så tog jag bort ytterlligare en soppa så nu äter jag bara en soppa till frukost.
    nu äter jag alltså, soppa till frukost, en frukt sen lunch, sen en frukt och sen middag på kvällen.
    jag äter helt vanlig mat tänker på bara hur mycket jag tar och sen kör jag efter tallriksmodellen. och sen dricker jag givetvis mycket vatten.

Ann-ie: jag min konsult sa oxå att 5kg va ca en klädstorlek. jag har gått från 40 på byxor till 36, så jag e supernöjd.
    från 31 till 27 på jens

• bröllopstjejen

Tack Helenizen, jättekul att få höra hur du ätit osv.
    Grattis, din viktminskning är ju kanon!!!
    Lycka till i fortsättningen!!!!

• Juliette

*vårblomma* grattis igen!=)

Vägde mej nyss och vägde 67,4 så det går neråt även för mej Sååå GLAD!

Ska fira med att gå och blanda mej en nutrilett

• Mizzizblond

Vägning imorgon igen!! sist gick kjag juh ner 4,5 kilo på en vecka.. hoppas det visar sig att jag gått ner lika mycket den här veckan... det börjar blir lite tjatigt att gå på ren kur nu men jag ska hålla ut i två veckor till sen så ska jag byta ut en måltid bara och åta nyttigt och träna...

lycka till alla!!

• Tili

Hej!

Vad duktiga ni är!!!!
    Jag påbörjade CK idag, invägning 67,3
    Kul att fler håller på, bra att peppa varandra. Tränar ni mycket samtidigt?

Kram Tili

• Tili

Juliette! Vi väger i princip samma, vad är din målvikt, hur lång är du?

Kram Tili

• Tili

sorry såg din info högre upp i mailet!
    Min målvikt är 57kg, jag är 167 lång

• Ann-ie

Nu kanske jag låter tjatig för er andra.. Men *Vårblomma*, du skrev att du äter bra fett. Menar du då omättat m.m. eller? För på Skaldeman, på rasaivikt.se, så sägs det att mättat är bäst. Eller har jag läst och uppfattat det fel?

En veckas ren kur: - 3 kg. Nöjd men ändå lite missnöjd. Gick ner 5 kg förra gången (i våras) med samma utgångspunkt.

Svar på tråden Cambrigde Anhängare