• S.C

Cambrigde Anhängare

Hej Alla!

De har stängt den galma länken..

Startar en ny...

10 kg kvar!

Jag är inne på min 6 dag och har tidigare gått ner 7 kilo (upp 2 under resan) men under dessa 6 dagar har jag gått ner 2 kilo så jag har 3 kilo kvar!

De första dagarna är svårast. Suger efter mat är enormt, framförallt att tugga på ngt men ge inte upp. har själv funderat på att ge upp men tänker att maten ej skall få kontroll över mig igen!

• Svar på tråden Cambrigde Anhängare
  • charlie06

Precis, man kan blanda ihop hur man vill...

• Mizzizblond

Ohh vad bra!! jag ska börja förmodligen nästa nästa vecka ska på möte nästa vecka och sen så kör jag igång tror jag... hoppas det går bra för mig!

• Mizzizblond

Joo jag kom på en fråga till... om man äter ren kur cambridge kan man då hoppa över en helg och ätea normalt då tex om någon fyller o så eler ska man sitta där och dricka sin drink... någon som vet... kramisar

• charlie06

Tyvärr så kan man inte äta vanlig mat under helgen och sen köra igång igen på måndagen, utan det blir till att dricka sin shake istället....:)

• Mizzizblond

oki... varför inte händer det något i kroppen eller...??

• charlie06

precis.... har inte jättekoll, men tror det finns nån förklaring på deras hemsida.

• Mizzizblond

Ok! tack så mycket för hjälpen ändå!

• Helenizen

Cambridge e helt suveränt, men jag e rädd att man går upp alla kilona sen när man börja äta riktigt. nu går jag kompinerad kur. 2 soppor 1 måltid, har gått ner 9 kg. ska väga mig idag, hoppas på att gå ner några kilon till. väger nu 64 kg. tänkte gå ner till 60.

e det nån som klarat att inte gå upp någonting när ni börjat äta igen. jag går sakta upp. efter jag nått min vikt ska jag fortätta äta 2 soppor och 1 måltid, och lägga på frukt, grönsaker som mellanmål. sen trappa upp med en måltid till o ta bort en soppa, och till slut äta tre måltider och två mellanmål, känns som man kommer att äta sig upp i vikt, när man ska börja äta igen.

• annelation

Hej!
    här är en till som ska börja med CK i morron.
    Körde kombinerad kur för ca ett år sen och gick ner och mådde bra.
    Nu har jag problem med ryggen/njursten så jag kan inte träna och då tänkte jag att jag skulle köra en vecka ren kur!
    Nu hoppas jag att vi kan peppa varann i det här forumet!
    Kram på er!

• annelation

Hej!
    började ren kur idag!
    Frukost kl 10: en kopp kaffe med en jordgubsshake.

Svar på tråden Cambrigde Anhängare