• S.C

Cambrigde Anhängare

Hej Alla!

De har stängt den galma länken..

Startar en ny...

10 kg kvar!

Jag är inne på min 6 dag och har tidigare gått ner 7 kilo (upp 2 under resan) men under dessa 6 dagar har jag gått ner 2 kilo så jag har 3 kilo kvar!

De första dagarna är svårast. Suger efter mat är enormt, framförallt att tugga på ngt men ge inte upp. har själv funderat på att ge upp men tänker att maten ej skall få kontroll över mig igen!

• Svar på tråden Cambrigde Anhängare
  • Tili

Hallå!
    Jag är gärna med, börjar min kur i morgon, ska bli spännande!!! Är gärna med och peppar varandra, svårast kan jag tänka mig blir kvällar/helger??? Eller hur känns det för er?

Ge inte Upp!!!

• Tili

Hur går det????
    Jag började igår.....lite trött idag, men käner mig nöjd och glad!! Jag har 9,5 KG att gå med.

Har någon tips gällande huden, när man går ned i vikt och villundvika "stretch marks"/bristningar???
    Happy Halloween!!!!

• M.G

Vad är det för typ av kolhydrater? Snabba eller långsamma?

• Mizzizblond

Imorgon börjar jag med ren kur... HJÄLP jag blir hungrig bara att tänka på det.. men jag måste klara det.... hopppas jag inte börjar ty mig till mina ciggaretter bara eftersom jag lyckats hålla upp i 2 månader.. Lycka till... till mig själv!!

kram till alla

• bröllopstjejen

Hej!

Måste bara få fråga er som kan det här m CK...

# Får man tugga sockerfritt "Extra"?
    # Är det maxgräns på "ren kur"? Hört att det ska vara max 3 veckor....

Tacksam för svar o kanske lite andra tips & råd för en nybörjare....!!! (började m komb.kur idag)

Lycka till alla!

• bröllopstjejen

ingen som kan svara på mina frågor här...???

• bröllopstjejen

Ingen här....va tråkigt!
    Hoppas alla CK återkommer o berättar om era viktminskningar!

Läste på hemsidan om tuggumi, man får INTE tugga ngt.
    Ups, trodde det faktiskt!

Jag äter CK-shake morgon, fettsnål lunch, CK-shake till kvällsmål. (dricker vatten mellan målen o svart kaffe)

Någon som äter likadant ???

• Sharleen

bröllopstjejen:nej man får inte tugga extra.de innehåller kolhydrater.min konsulent sa att de enda "tillåtna" tummgummi är de man kan köpa på apoteket.
    jag fick hålla på hur länge jag ville på ren kur. det längsta jag gick var 4,5vecka.jag upplever det som det blir lättare för varje dag som går.2veckor är värst tycker jag

Svar på tråden Cambrigde Anhängare