• karolina78

nyfiken...någon med "stor" budget till sitt bröllop?

hej!
    jag vet inte riktigt vad gränsen går för hur stor budgeten skall vara för att räknas som stor men är det någon som känner sig träffad?
    vi har en budget på 150 000 exkl bröllopsresa och brudklänning... är det såå mycket?
    min svägerska gifte sig i sommras och hennes bröllop gick på ca 370 000....

• Svar på tråden nyfiken...någon med "stor" budget till sitt bröllop?
  • Royalisten

Det fanns en brud här för några år sedan som la 1 miljon kr på sitt bröllop!!

• jocelyn

Det vore väl kul om de med såna sago-budgetar la upp bilder och bildspel så man kunde få se alla ..tja vad får man för 1 miljon? ..elefanter kanske? pariserhjul? jag vet inte men det vore kul att se! :)

• jocelyn

:) Gud så roligt att se! Ja, där fanns det ju lite av varje, tårta som en obelix, helikopter, båt, hästar och mängder med kort. Jag tycker det var ganska fint (kanske inte helikoptern då men jag är nog för feg för sånt). Tack för länken!

• Royalisten

visst var det vackra blomsterarrangenmang?

• anderssonskan midsommaren 2004

det va länge sedan man hörde något om amelie

• Royalisten

Ja det var synd att hon slutade här på BT.Skulle verkligen vilja veta vad slutsumman blev för deras bröllop inkl allt,det lär ju har gått på mer än 1 miljon kr.Men hon har väl mycket att göra med den nya söta bebisen och så...

• Felice

I den där budgeten på 370 000kr, vad är det där som kostar? Festen? Jättedyr ring? Övernattning till alla gäster? Jättepåkostad underhållning? Många gäster? Annat?

• Izunia

Ah..var det hon som la 1 mille?? Jag har sett bilderna tidigare.

Ja blommorna var vackra, men jag vet inte om det ser ut att kosta 1 miljon. Men de betalade sakert for alla gaster osv. Synd att hon inte e kvar!

• Sunshine Girl

Vad jag vill minnas så valde amelie att inte vara kvar för hon blev så fruktansvärt illa behandlad här på BT just pga summan för bröllopet. Det stämmer att de arrangerade allt för gästerna nu kommer jag inte ihåg om det var en helg eller en vecka men det ingick förutom mat & logi guidade sightseeingturer m.m - ett bröllop man gärna hade varit gäst på :)

Svar på tråden nyfiken...någon med "stor" budget till sitt bröllop?