Usch vad trist att hon (Amelie) blev "mobbad" här inne bara för att hon hade gott om pengar. Varför kan inte folk glädjas istället för att vara avundsjuka?
Vårt bröllop går verkligen inte på 1 miljon, men vi kanske läger ner mer pengar än många andra och ibland kan jag känna att det är jobbigt att berätta om sånt här. Trodde detta var ett forum för ALLA som går i bröllopstankar eller bröllopsplaner, oavsett inkomst/förmögenhet.
När jag hör saker som "hon la 1 miljon på sitt bröllop" etc här på BT så är jag väldigt skeptisk till summan, mycket pga avundsjukan. Har hon sagt att det gick på ca 1 milj eller är det en massa som "tror det" och/eller läser mellan raderna. Oavsett hur det egentligen är så var ju bröllopet väldigt fint och ganska påkostat, men inte SÅÅÅ himla påkostat. Håller med om fotona, men det kan ju vara som karolina78 säger.
Även om inte bröllopet var otroligt pampigt, så om de betalade för gästernas flyg (han kom från England om jag inte har fel) och hotell så rinner notan iväg. Speciellt här i Sverige!