Lapinette, mmmm-maten! Vad får era lyckliga gäster äta då? Vår bröllopstårta bestod av ren Valrhônamousse, mörk och ljus... mmm. En hel våning blev över och den skänkte jag till en chokladgalen väninna. Hon berättade att hon satt med den lilla kartongen i knät på flyget hela vägen hem till Sverige.
Vinerna var däremot relativt enkla MEN helt igenom lokala - mycket uppskattat. Det är lite svårare i Stockholm... å andra sidan finns ju så otroligt mycket god vilt, fisk och skaldjur, rotfrukter, bär et c i Sverige.
Lyxigt med en mamma som är sömmerska! Min väninna ritade själv sin klänning och lät sy upp den, det var nog den snyggaste klänning jag sett, tillsammans med min ;) Själv lät jag som sagt sy upp tärnornas klänningar i Kina, det kostade 200:- per klänning inkl. material. Blev helt OK. De blev i alla fall glada. Och min makes outfit syddes upp i Kina respektive Paris. Vilket resulterade i att skjortan blev lika dyr som hela kostymen. Han är också en liten lyxlirare. Och jag (ochf loristen) gav honom en grymt cool minibukett att nåla fast på kavajslaget!
Vad gör du i Cannes..?
Izunia - sitter och svettas med Adobe GoLive så snart har vi nog nån sorts album på hemsidan. Sen visar jag gärna.