• Ammo

Glitter tråden...2

Här fortsätter Glitter tråden...
    Izunia, BlueTopaz,Yllo,Victory, ett år har gått sedan vi började skriva i vår första tråd.

Nu handlar denna tråd om allt från himmel och jord och nya som gamla är självklart välkommna att titta in. Vi är ju gifta och hjälper gärna till med tips och råd till er som har det roliga framför er.

• Svar på tråden Glitter tråden...2
  • Izunia

Jag vet att den inte är lika nice som den andra klänningen men nu börjar jag ju fa panik och denna säljes pa ebay (original) och jag far den levererad direkt. Behöver inte vänta pa att fa den uppsydd.

Ska till malmö pa söndag och kolla först. De brukar ha marknader da och ibland har de skitsnygga klänningar för 500-lappen.

• Yllo

Visst var den andra klänningen finare, men jag gillade även den här

Hoppas ändå att du hittar något i stil med den förta i helgen när du far till Malmö.

Iza vet du hur lång tid tar det innan man får besked från ebay om man får klänningen eller om det blir pengarna tillbaka?

• Izunia

har ingen aning. ska kolla om jag fatt svar nu... Nope inget..

• Yllo

Suck... Jag kommer aldrig att få min klänning *gråter högt*

Jag har ju en back up plan, men den kräver lite tid att genomföra... + att den tyvärr är dyrare än min fina klänning från ebay.

• Izunia

jag vet hur du känner ylva.. jag är lika besviken. Ska buda pa den där bari jay klänningen idag. Hoppas bara hon vill ta emor svenskt kreditkort. Jag kan alltid skicka klänningen genom en kompis i usa, men ibland vill de bara ta emot amerikanska kort...

Annars? Idag maste jag till kiropraktorn igen. Min rygg är katastrof.
    Pa utbilningen pabörjar vi idag service..det ska bli spännande . :)

• Yllo

Iza, jag låg och funderade i natt.. Vad tror du om det här förslaget... Kan du maila 1koo och fråga vad dom tar för att sy upp "min" klänning efter de önskemål jag har?? Vill ju gärna ha just den där vinröda klänningen och känner att jag inte riktigt är beredd att betala 6000 kr för den från en annan sömmerska här i sthlm.

Låter kul med utbildningen! Själv ska jag på kurs i helgen. Ska lära mig göra tittägg i socker och så har jag fortsättningskurs 1 i tårtdekoration Hoppas bara att jag mår lite bättre tills dess. Har känt mig jätterisig hela veckan med massor av huvudvärk och värk i hela kroppen

• Izunia

Ylva, kolla pa 1koo.com och kolla vad de har för olika modeller.

Jag har precis vunnit min klänning pa ebay!! :) Hoppas den passar..

Jag har inte hört nat än fran ebay ang din klänning.. har du kollat pa ebay om den finns nan säljare som säljer exakt samma saker som din säljare? Det kan vara samma fast under annat namn.

• Izunia

den första var exakt!! Jag tror säkert dem gör ändringar!

• Yllo

Hoppas också att dom kan göra den vinröd och med sjal.. När jag tittade på färger så fanns den tydligen bara i vitt och ivory...

När jag räknade ut vad den skulle kosta i kronor (custom made, express delivery) så gick det på ca 1200 kr så pengarna jag satte in åt dig borde räcka

När tror du att vi vet om vi kan beställa den från 1koo?? Iofs ska jag ju inte ha den förrän i augusti, men man är ju lite ivrig

Svar på tråden Glitter tråden...2