• Ammo

Glitter tråden...2

Här fortsätter Glitter tråden...
    Izunia, BlueTopaz,Yllo,Victory, ett år har gått sedan vi började skriva i vår första tråd.

Nu handlar denna tråd om allt från himmel och jord och nya som gamla är självklart välkommna att titta in. Vi är ju gifta och hjälper gärna till med tips och råd till er som har det roliga framför er.

• Svar på tråden Glitter tråden...2
  • Izunia

oj vad stor magen har blivit!! :)
    Vet ni vad det ska bli? Ska ni ta reda pa det?

Ja jag har böjat jobba nu! Imorgon aker jag till Dublin och ska jobba hela helgen fram till tisdag. Sa min aktivitet här kommer nog att minska nagot! :)

Ylva jag har fortfarande inte fatt nagot. Är du säker pa att du inte har nagra mail kvar som du skickade direkt till henne??

• Yllo

Iza: Jag borde ha mail kvar från henne. Problemet är att jag inte har datorn hemma där jag har mailen (den är iväg lämnad för ominstallation så jag vet inte ens om mailen kommer att vara kvar). Sedan vet jag inte vad hon kommer att säga om det är jag som mailar när det är du som vunnit auktionen. Men du sa ju att du kontaktat ebay ang den här säljaren och klänningen.. Har inte dom heller svarat? Vore ju ingen höjdare om pengarna bara försvann

• Ammo

Haha, ja jag blir inte mindre direkt, växer så det knakar och lillskiten där inne börjar sparka rätt hårt nu så det känns ordentligt.
    Om man vill veta vad det är så tar man reda på det redan vid ultraljudet som man gör i vecka 18-19. Så vi vet inte alls vad det blir.....
    Man gör inga fler ultraljud sen om man inte har några problem.

Kul att äntligen komma igång med flygningen. Är det som du tänkt dig?

• Izunia

jo jess det är faktiskt hur kul som helst. Man jobbar med fantastiskt trevliga människor. :)

Ylva jag har anmält händelsen men än har jag inte fatt veta nat. Man har ju en $200 garanti när man betalar med paypal. Du kommer att fa tillbaka pengarna och jag hoppas bara att det är snart.

• Izunia

glömde säga att ni kan kolla in lite bilder pa www.studio42.se

En av killarna är fotograf och har fotat under utbildningen! Vi finns under Library 3,4,5,6,7 och last roll. :)

• Victory

Vilka roliga bilder, Iza! Ni verkar ju ha hur kul som helst! Och tänk att få åka nästan vart som helst bara över dagen, det låter jättespännande!

Idag ska vi bjuda min familj på påskmiddag. Det ska bli jätteroligt, jag älskar att ha bjudning! Även min syster med familj kommer och det blir roligt att träffa dom. Det blir ju inte så ofta eftersom de bor i Härnösand (45 mil bort!). Men nu ska de flytta "hem" igen! De började längta hem så mycket så de har sagt upp sig från sina jobb, sålt huset och köpt ett hus här i Piteå! Ska bli så roligt att få träffa dom lite oftare!

Nä, nu är det bäst att jag börjar jobba i köket om jag ska få klart påskbuffén!

Glad påsk på er!!!

• Ammo

Nu har elektrikerna varit här och även en röris, så nu funkar allt som det ska!
    Martin monterar hantag på skåpen och jag byter snören i persiennerna, full rulle!

Vad sjoj att han fotat er under utbildningen, vad stilig du ser ut i uniformen!

Vad skoj att din syster flyttar hem igen Vicky! Jag bor ju numera granne med min syster vilket är kanon. Vi står varann jättenära, har bott och rest ihop förut, så nu hörs eller ses vi nästan varje dag.

Glad påsk!!

• Victory

Vad du verkar händig, Jess! Jag trodde att jag var händig men sätta kakel och byta persiennsnören har jag aldrig gett mig på. Men nu när vi har hus blir det nog fler saker som man får prova på! Våra persiennsnören behöver verkligen också bytas så det blir nog till att testa det någon dag.

Nu har vi haft familjen här på middag. Det var jättetrevligt och maten blev bra. Men det är verkligen full rulle med två vilda småttingar, det är nästan så vi börjar fundera på om vi verkligen vill skaffa några egna...

• BlueTopaz

Hihi, min mage var identisk med din Jess i v.31 (se bild i min graviditetskalender på fl)

Skitfina bilder Iza, du passar verkligen bra i uniform!

Hoppas verkligen det ordnar sig med klänningen Ylva!

Leo börjar änligen bli lite bättre idag iaf (han har haft över 39C feber sedan i måndags). Skönt att se!

Glad Påsk på er!!

Svar på tråden Glitter tråden...2