• Ammo

Glitter tråden...2

Här fortsätter Glitter tråden...
    Izunia, BlueTopaz,Yllo,Victory, ett år har gått sedan vi började skriva i vår första tråd.

Nu handlar denna tråd om allt från himmel och jord och nya som gamla är självklart välkommna att titta in. Vi är ju gifta och hjälper gärna till med tips och råd till er som har det roliga framför er.

• Svar på tråden Glitter tråden...2
  • Izunia

oh far jag ocksa komma Karin!!? ;)

Huset ser jättefint ut vicky!! Trivs du där nu? Ljust och mysigt ser det ut att vara!

Min helg börjar idag! :) Men är ju slut som vanligt och somnar nog snart.

KLänning maste jag ju hitta nu...och brun ska den va. Ska till malmö och kolla. Vet inte om det finns nat i Kpn..

• Ammo

Ska sova nu också.

Hur har det gått på dina prov Iza?

Karin, jag läser av här i morgon fram till ca kl 11 sen finns jag på telefon, så ring om vi ska ses i morgon så jag vet.

Så synd att du inte bor här Iza, miss u!

• Yllo

Usch, jag är helt slut idag. Hade gäster från Åland i lördags och hela söndagen höll vi på ute på gården. Jag tvättade även fönstren så nu är dom fina också. Tog lång tid att få bort allt trams som vi inte hann med i höstas. Många säckar blev det också att köra iväg, men det hann vi aldrig med igår. Just nu längtar jag bara efter att arbetsdagen tar slut så att jag kan fara hem och sova.

Ska tvinga B att ringa elektrikern i kväll och be om nya instruktioner om vad som han ska handla hem i elprylarväg. Nu är det snart dags att försöka få in en massa offerter och jaga en röris som kan komma och dra de nya elementen och rören. Därefter så ska vi sätta igång på allvar i källaren. Planen är att det ska vara klart till sommaren (i alla fall gästrummet, datarummet och Annicas rum) tvättstugan och badrummet kan vänta lite till... Ska börja söka efter ett billigt sängskåp till gästrummet också. Vill gärna ha ett till 120 cm sängen så att den inte bara står där och tar plats. Vill kunna fälla upp sängen så att den är ur vägen när man inte behöver den. Har roat mig med att planera hur allt ska se ut när det är klart, tapeter, gardiner och sånt. Tror att det kommer att blir kanonbra när vi är klara

Har inte hunnit titta på bilderna än Vicky, men ska göra det så fort jag hinner

Trist att ni inte hann få spisen på plats Jess, men det verkar ju som om det löser sig med maten ändå

Hoppas så att du hittar en perfekt klänning Iza!

Håller tummarna för dig med Karin att inte du råkar ut för det som hänt både Iza och mig. Hennes klänning som inte finns och min som aldrig verkar komma...

• Izunia

Jess I miss u too!!! :)

Proven har gatt bra. Har haft 100%. Sista skriftliga provet var igar.. pust! Nu ska ha 3 dagar service... Skönt med lite omväxling dock. Där är dock en tjej som vi tror kommer att bli utsparkad... :( jättesnäll tjej men passar absolut inte jobbet - Tyvärr.

Det där med klänningen verkar skumt Ylva. Jag ska skriva in en negativ feedback pa ebay. När betalade vi klänningen? Skulle den komma i mitten pa mars?

• BlueTopaz

Vi kan både idag och imorgon Jess! Vi kan väl säga idag då för enkelhetens skull?
    Jag hämtar Leo på dagis vid 17.15 ca och är hemma vid 17.45 senast.
    När vill du komma?

• Izunia

Nu har jag skickat en Dispute Notice till ebay ang säljaren. Hoppas allt gar som det ska. I värsta fall far du väl pengarna tillbaka...men star utan klänning... :(

Deb betaldes 2 feb och säljaren existerar inte längre pa ebay.

• Ammo

Då kommer jag idag då, passar kl 18?
    Jag hinner hem från jobbet emellan så vi kan höras senare om du inte ser detta nu.

Skönt med lite andrum mellan proven nu Iza. Varför kommer hon sparkas ut? Vet ju att alla inte passar för yrket men var det inte rätt hård gallring för att komma in?

skit med klänningarna!

• BlueTopaz

Oki, C U @ 18.00!! =)

Massor att göra på jobbet idag.. ;)

• Ammo

Har också lugnt idag.
    Hade telefonmöte kl 9, då låg jag i sängen och pratade. Har suttit hemma hela förmiddagen men nu måste jag åka iväg en sväng. Ska till bla Östermalm och Fältöversten så då kan man alltid gå och titta i affärerna ;)

Vi ses och hörs sen.

• Bröllopstokiig

Hmmmm... låt mig tänka efter... Jag har för mig att vi betalade klänningen i början av februari (ev mitten) och klänningen skulle ha kommit allra senast i mitten av mars... Säljaren är inte längre reggad som säljare på ebay. Vad gör man då? Har hon inte svarat än? Man borde väl kunna få pengarna tillbaka i o med att vi betalade med paypal... Hur 17 ska jag nu få tag i den där klänningen *gråt och snyft*

Kul att det gått så bra för dig i proven Iza!!
    Trist för tjejen som ev kommer att få sparken, men det är ju viktigt att man passar för jobbet också.

Svar på tråden Glitter tråden...2