Hej,
Fy vad jag är trött på att äta ordentligt och att träna och att bara äta godis på lördagar....Vad ska jag göra, har tappat inspirationen, fast det går så bra för mig,jag har 8 kg kvar nu och jag vill vara duktig, men jag tycker det är såååå tråkigt för tillfället.
Jag måste komma tillbaka till att äta ordentligt och att tvinga mig ut och springa, men hur??? Hjälp
Just nu har jag kommit tillbaka till tankarna, "Du har ju varit så duktig så det kan du unna dig..." Någon mer som har sådana tankar och sedan lyckas fastna där och helt plötsligt unna sig saker varje dag?
Snowsee:
Kanske dags att du börjar tänka på hur du ska ändra ditt tänkesätt, jag menar, du väger ju helt normalt för din längd nu, du är säkert jättefin, men det är ju svårt att förstå det om man själv inte tror på det. Kanske bättre att du försöker koncentrera dig på att hålla vikten som du har nu, eller tona upp de muskler du har, eller något annat som du vill ändra med dig själv. Kanske bli bättre på att städa eller nåt. Jag vet själv hur svårt det är att tro på att man är smal när man äntligen nått sin målvikt, man har ju alltid sett sig själv som tjock. Tänk positivt om dig själv säg vad smal jag är istället för vad tjock jag är.
Ursäkta att det blev lite långt...