• pasia

PEPPNINGSTRÅD, till oss som vill gå ner lite i vikt!

Tänkte att det skulle vara skönt med en tråd där man kan vända sig till när man känner sig svag när det hemska sötsuget sätter sig in.

Samtidigt kan man berätta hur viktnedgången går, vad ens mål är osv.

Dessutom välkomnas starkt tips, både hur man ska få motivationen, energin och bota sötsuget!

• Svar på tråden PEPPNINGSTRÅD, till oss som vill gå ner lite i vikt!
  • Vickan78

Hej!
    Är glad idag det ska bli fint väder i helgen! Och ni har kämpat väl som vanligt ser jag!

l i s a
    skönt att inte bara ha vågen att tillförlita sig på, om du bara haft det hade du kanske aldrig märkt förändringen!

Fredagar är vägdag för mig - idag stod vågen på -0.1 kg sedan förra veckan, d v s ingen skillnad, och det känns bra. Är glad så länge det inte går uppåt!
    Har totalt tappat ca 1.5 kg denna månad ungefär, och bröllopsklänningen sitter bättre. Bara två veckor kvar till bröllopet nu...!

Kram på er alla, och pepp pepp till helgen!!

• l i s a

Vickan78... Ja bra med måttband. Fast jag hade nog märkt skillnad fast pga vågen hade jag kanske trott att jag mest inbillat mig

oii! Två veckor kvar bara... Jösses! Nervös? Jag är själv helt spattig fast vi har 6 veckor kvar. Känns som att vi inte har ett dyft färdigt.

• Vickan78

l i s a

Nej, just nu känns det inte så nervöst, det mesta är iordning, men man vet ju aldrig hur det känns när det närmar sig ännu mer... Ska bli jätteroligt! Lycka till med dina förberedelser!

• AggaP

Wahhh, ni verkar inte ha så länge kvar tills när ni gifter er, vad pirrigt...men kul. Idag är det exakt 6 månader tills vi gifter oss, så jag har ett tag till på mig att bli av med mina 8kg. Den tiden behöver jag...

Jag har varit ganska duktig denna veckan, skulle sprungit idag men jag orkar inte. Imorgon är det vägdag, ska ta mig till gymet då istället.

Uppdatering imorgon.

• AggaP

Uppdatering
    Startvikt 76kg
    Målvikt 60kg
    Nuvarnade vikt 68kg (lördag morgon)
    Förändring denna veckan -0,8kg
    Mål för nästa vecka 67,7kg.

Var ute på en festival igår, och ska gå ut ikväll igen. Pust det blir en jobbig vecka att försöka bli av med alla kalorier från alkoholen...Men jag har väl bara mig själv att skylla, det var iaf skönt att äntligen se 68 på vågen.

Hur går det för er andra???

• Thezz

Har precis kommit hem från min jogging runda, som var helt fantastisk. Skönt väder är det också. Hoppas att det går bra för er.

• Qozze

Fy mig, satt på möte ikväll och smällde i mig tre mjuka kakor och en massa cashewnötter... Skålen stod där, mötet blev utdraget och jag kunde inte låta bli. I morgon blir det ett pass på F&S!!

• AggaP

Woho...jag har tagit mig i kragen och sprungit en runda, det känns så skönt.

Qozze
    Passet på f&s kommer att göra susen, du kommer inte ens märka kakorna.

• Vickan78

Hej tjejer!
    Hur går det?
    Här har det varit förkylt, så det hr inte blivit någon träning på sistone...men har å andra sidan inte överätit heller, eftersom aptiten inte är den bästa när man är sjuk.

Låter skönt att vara ute att springa dock, AggaP!

l i s a , hur går det?

Imorgon har jag vägningsdag...

Kram

• AggaP

Nej, jag har blivit förkyld och tyckt synd om mig själv och ätit choklad, nej jag kan inte springa och alla mina planer om att gå ner i vikt verkar ha gått upp i rök...Neeeejjjj....jag som hade sånt flyt på G. Grrrrrr

Svar på tråden PEPPNINGSTRÅD, till oss som vill gå ner lite i vikt!